25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
tegenwoordig is de dreamcatcher leverbaar met traploos regelbare voerkleppen. is er iemand die al een dreamcatcher heeft met traploos regelbare voerkleppen of een andere voerboot die dit heeft, die mij zou kunne vertellen wat voor voordelen dit heeft en of dit dan ook daadwerkelijk die €100 meer waard is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Voordeel is dat de kleppen niet in het water liggen na het droppen van je aas. |
The Baits |
|
|
|
|
hmm nou niet echt een meerwaarde na mijn idee en dus geen 100 euro waard
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
jeroen wat is er een voordeel aan dan ... ? mij lijkt het enigste voordeel dat je ze niet met de hand dicht moet doen ... dus handig met je rig er in doen ... maar ik heb het er niet op dus jammer dn |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2010(UTC) Berichten: 32
|
de meerwaarde eraan lijkt me toch het gedeeltelijk kunnen voeren! plus als je gedropt hebt kleppen omhoog vaart stuurt makkelijker wat je accu ook ten goede komt
|
|
|
|
|
jah van gedeltelijk voeren heb je gelijk aan dat je een spoor trekt ... maar dat van vaart en stuurt makkelijker vind ik BS wat maakt dat nou uit als er 2 stukjes rvs in het water hangen van 0,4 mm dik ? |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2010(UTC) Berichten: 32
|
het roertje dat stuurt de handel. als die 2 plaatjes in het water liggen die niet kunnen draaien zou in theorie hij makkelijker rechtdoor varen en wat lastiger naar links en rechts. maar in de praktijk valt dit allemaal wel mee.
ik vind zelf wel een handig iets dat ze weer omhoog kunnen.
|
|
|
|
|
in de theorie mischien jah ik heb er nog geen problemen mee gehad of vernomen .. maarjah het is wel handig ... |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 9
|
Vandaag een dreamcatcher 2 met rf 15 besteld,levertijd zou een 2 tal weken bedragen. Hopelijk heb ik een goeie boot vast,ik kijk er al naar uit.
|
|
|
|
|
Heb morgen een afspraak met Bosveld. Mijn dieptemeter is niet stabiel en bereik valt vaak weg.
Leon heeft het druk, maar ik kon er toch nog even terecht.
|
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Boot staat er nog. Heb hem achter moeten laten omdat de storing wat meer was dan gedacht. Haal hem komende week weer op is de afspraak. |
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.