CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Vortex 285 de luxe incl. elektromotor en fishfinder
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
aangeboden omdat ik erachter ben gekomen dat ik deze boot eigenlijk nooit gebruik. Zeer nette Vortex 285 deluxe incl. bankje en tas voor onder de bank -55lb electromotor (excursion) -VMF 105 ah accu -c tek lader -eagle cuda 300 fishfinder -accubak boot is goed onderhouden en vaarklaar vraagprijs 850 euro Bewerkt door de gebruiker zondag 27 maart 2011 20:08:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
|
|
|
|
35 ponder Je bent lid sinds:: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zet er even een vraagprijs bij Jeroen.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
hele mooie set Jeroen. Zonde om zoiets te verkopen want je krijgt het er nooit voor terug. Ik gebruik mijn vortex ook weinig, maar zeker voor de trips naar het buitenland etc blijft bij zijn geld meer dan waard.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zeker weten dat het een mooie boot is... Ben benieuwd wát zijn vraagprijs is?
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zou hem graag willen hier mag je lijnen uitvaren met een voerboot weet niet of je hier met een boot op het water mag. Worden wij betrapt moet ik met de zelfde vaard uit het water. Reglementen zijn als een haak krom is belagelijk goed succes met de verkoop Bewerkt door de gebruiker zondag 27 maart 2011 12:39:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-10-2010(UTC) Berichten: 59
|
beste wat isje vraag prijs groetjes michel
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Zou hem graag willen hier mag je lijnen uitvaren met een voerboot weet niet of je hier met een boot op het water mag. Worden wij betrapt moet ik met de zelfde vaard uit het water. Reglementen zijn als een haak krom is belagelijk goed succes met de verkoop de boot is zwaarder als een tent hoor |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lodewijk schreef:Jowan schreef:Zou hem graag willen hier mag je lijnen uitvaren met een voerboot weet niet of je hier met een boot op het water mag. Worden wij betrapt moet ik met de zelfde vaard uit het water. Reglementen zijn als een haak krom is belagelijk goed succes met de verkoop de boot is zwaarder als een tent hoor Spreek metaforische uit 3e persoon!
|
|
|
|
|
het is inderdaad een zeer mooie set. maar aangezien ik het tegenwoordig van korte nachten moet hebben is hij helaas overbodig.
vraagprijs toegevoegd.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
jo joene heb je gesmst
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zat eerst ook te twijfelen om een boot met electromotor te kopen, maar had geluk om een nieuwe voerboot te winnen dit jaar... Is een hele mooie set jeroen.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
opdonder'n joris grolleman!!ik was eerst whahahahaha als we dan samen na frankrijk gaan moet dan mijn boot zijn |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
stefan kneem me peddels dan wel mee kun je mooi zweten fluister ik er wel achteran:-" piieeeeuw
|
|
|
|
|
Boot is verkocht. Dus mag dicht
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Vortex 285 de luxe incl. elektromotor en fishfinder
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.