CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er komen jaarlijks verschrikkelijk veel producten uit. De één werkt beter dan de ander. Ik kan me voorstellen dat ook jullie geweldige ideeën hebben voor nieuwe producten, of misschien wel een serieuze verbetering aan bestaande producten . Deel die ideeën, die al jaren aan je knagen met ons!
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
een buzzebar ware quicklock systeem inzit. dan komen je piepers niet zo hoog te staan |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk! Dat vind ik nog eens een goed idee Stein! Super! Ik vind het een gaaf systeem, alleen wat je zegt, is het zo lomp. Dit zou een super toevoeging zijn.
|
|
|
|
|
Misschien een soort multi tool met alles wat je nodig hebt, als boilie naald, boor, stoppers, schaar, fleurnaald, tang, enz.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
iets om makkelijker je oude draad van de molenspoel af te halen en nieuwe op te spoelen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ steef: verder kun je een Berkley linestripper gebruiken voor het verwijderen van je lijn en een Prestige Re-load of een Berkley line spooling station voor het opspoelen!
@Stein: er bestaan al buzzbars/rodpods waar een quickrelease systeem is ingebouwd. Volgens mij van het merk Sanger.
|
|
|
|
|
nog iets makkelijker en kleiner dan met de boormachine
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
een goed werkende striptool want ik heb die ene van korda maar die is na 2 onderlijnen alweer kapot |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Heb je hem dan verkeerd om gebruikt Davey. Als je dat doet, trek je namelijk het lipje er meteen af. Hoe zou je het dan liever zien Davey? Als een soort tangetje? Ik ben het met je eens dat ze vrij kwetsbaar zijn. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 januari 2010 16:01:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
onderlijn materiaal van Pb voor mij perfect, en deze is stripbaar met je tanden!
|
|
|
|
|
@ Davey: al eens een strip eaze gebruikt van het merk ACE? Handig tooltje!
|
|
|
|
|
een combinatie tussen beetverklikkers, sounderbox, tentverlichting en tentalarm(bewegingssensor),die op elkaar werken zodra er eentje afgaat. zoals bv 1) bij een run gaat de souderbox of en de verlichting in de bivy, 2) als er eentje door de tentalarm loopt dan gaat de verlichting in de bivy aan, gaat de souderbox af en de tentalarm af |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
steef zenden schreef: bij een run gaat de souderbox of en de verlichting in de bivy,
he, De halo 'elite van fox is een bivvy lamp die geactiveerd wordt als een eos beetmelder afgaat.Je kan de lamp instellen kwa gevoeligheid (bij een enkele piep,run.) Gelijk heb je wel dat zoiets bij vele merken universeler zou mogen zijn of dat het zou kunnen werken met verschillende merken van beetmelders en niet met een bepaald type. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 januari 2010 14:48:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
@ steef, je hebt natuurlijk ook het systeem van Atropa! Daarbij kunnen zowel je piepers, sounderbox, bewegingsmelder als zelfs een watersensor voor al het water te dicht bij je bivvy komt worden gekoppeld. Mocht je een bivvylamp zoeken die aangaat als je pieper gaat, dan moet je zoals Wim zegt even kijken bij Fox. zoek je een zelfde systeem alleen dan universeler, kijk dan eens op de site van het Duitse merk Bivylight! Die hebben een dergelijk systeem in het gamma.
Gr. Tim,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
|
|
|
|
|
|
nu alleen nog met een prijskaartje waarvoor je niet zo schrikt |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
steef zenden schreef:nu alleen nog met een prijskaartje waarvoor je niet zo schrikt Ben ik met je eens, maar dan heb je wel kwaliteit dat nog in europa wordt gemaakt. |
|
|
|
|
|
En dus vak een goeie garantie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.