20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
paardrijden, ratjes en hondjes héhé |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb er te veel koi hobby 2 vijvers van alles en nog wat bouwen als het maar op benzine loopt en veel toeren maakt auto s is nu wel een beetje aan het verwateren en aan de waterkant zitten en een bruin flesje in mn rechter hand hebben en veel ouwehoeren |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
uuhmm aan me scooter beunen en korfballen en zoals elke jongen denk ik GAMEN |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier is het biljarten enorm de opmars aan het maken. voornamelijk 8 ball. en in de kroeg hangen is bij mij nog steeds een hobby, ik maak er een sport van om de leffe's te legen :-"
Grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
mijn andere hobbys zijn Fitnessen voetballen en rijden met mij RC brandstof auto. en in het weekend toch ook wel weer een lekker drankje
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
ja hier ook tattoo verslaving en natuurlijk me 2 honden(bull terriers).
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
allemaal een beetje de 'normale' hobby lees ik zo hier heeft er hier niemand stiekem een 'rare' hobby ofzo haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Naakt galgje of hints |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
een andere hobby waar ik sinds kort mee gestopt ben is auto's verbouwen(pimpen) wat auto's die ik de laatste 3 jaar heb gehad(standaard gekocht) seat leon polo mijn favoriet(1 jaar aan gebouwd) crx met een achterlichtconversie van een integra fiat met wat muziek erin.(165.5DB) accord typeR Accord coupe us spec(usa) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heel vet JVS! heerlijk die DOHG en V-tec blokkies! Wat zou ik graag een RX-7 FD willen hebben als het om jappen gaat! dat rotatieblokje vervangen we wel Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 16:41:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Heel vet JVS! heerlijk die DOHG en V-tec blokkies! Wat zou ik graag een RX-7 FD willen hebben als het om jappen gaat! dat rotatieblokje vervangen we wel haha ja tim.die vtec blokken die geven je kippenvel,ik mis mijn honda nog elke dag.(rij nu ford) ik heb nog wel een filmpje van mijn accord typeR (zijn er maar 50 van gemaakt van die auto's) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 16:50:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
haha zeker vet ! die accord typeR is ook wel bruut |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
moet je echt verder mee gaan man! echt mooi!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
timvanzanten schreef:Ik maak naast het vissen Minimal/Techno. Voor de liefhebbers: http://www.myspace.com/actualbehaviourKun je wat hele nummers of demo's horen. Zit ook rommel tussen! Verder gek op bier! jaren lang verzamelaar geweest en bijna 1000 soorten geproefd. helemaal in de wintermaanden als Oktoberfest, bokseizoen, speciale sinterklaas bieren en de winter en kerstbieren er weer zijn, ben ik even aan het genieten. Dan heb ik goed nieuws voor je, mijn buurman begint een bierbrouwerij :-"
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef:Heel vet JVS! heerlijk die DOHG en V-tec blokkies! Wat zou ik graag een RX-7 FD willen hebben als het om jappen gaat! dat rotatieblokje vervangen we wel waarom dat rotatie blokkie vervangen denk dat daar heel wat meer uit te halen is dan je denkt plof daar maar s een wind molen achter en laat het dan wel door een goeie doen rotatie blokkie is iets waar maar weinig mensen raad mee weten maar met de juiste systemen en een mooie windmolen erop heb je een beest en de polo rijd volgens mij nog in de vw scene rond of niet jvs |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
@ Kroon: rotatieblokken is enorm veel vermogen uit te halen en ik heb ze al gezien die richting de 400/500 pk gaan. Toch heb ik ooit eens een engine swap gezien waar ze in een rx-7 een RB26DETT schroefde! Dat is toch hele andere koek gelijk! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 19:50:12(UTC)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Jurgen.. je ouwe witte crx was zooooooo vet he!! Heb m wel ns in t echt gezien,net als je accord coupe! Supervet! De porsche polo rijd nu toch in Woerden rond ofzo?? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 21:21:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Jurgen.. je ouwe witte crx was zooooooo vet he!! Heb m wel ns in t echt gezien,net als je accord coupe! Supervet! De porsche polo rijd nu toch in Woerden rond ofzo?? klopt,die reed in woerden rond,is pas weer verkocht zag ik,de witte accord en blauwe accord rijden ook nog steeds rond(in belgie) en de seat leon rijd in limburg rond. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
vette bakken idd! die Fiat trok zeker de accu nog weleens leeg? haha Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 21:37:46(UTC)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ook een apparte hobby dit: Brit in de cel voor masturberen tussen koeienstront Ieder diertje zijn pleziertje... Al had de 41-jarige Brit David Truscott het eerder voor de uitwerpselen van de beestjes. De man werd veroordeeld tot twee jaar cel omdat hij betrapt werd toen hij zichzelf aan het bevredigen was terwijl hij in de koeienstront aan het rollen was. Truscott werd betrapt op de boerderij van de familie Roth. Die keken er al bijna niet meer van op want het was niet de eerste keer dat de man, die duidelijk een voorliefde heeft voor koeienstront, een nummertje ten beste gaf. Op een sok na was hij helemaal naakt en van boven tot onder besmeurd met de uitwerpselen. Zijn bizarre hobby had Truscott al eerder bijna een celstraf opgeleverd maar deze keer kwam hij er echt niet meer onderuit. Volgens de rechter was het noodzakelijk dat hij werd opgesloten voor zijn ‘bizarre en perverse activiteiten’. Misschien vindt hij in de gevangenis een job in de toiletten...? http://www.clint.be/actu...eren-tussen-koeienstront |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.