CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
"the challenge" by pb products
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
vandaag kwam ik bij a.c.s baits een nieuwtje tegen voor de winter door te komen De dvd is de eerste uit een serie. The Challenge is een karperdvd met een wedstrijdachtige setting. Alles is opgenomen op een open water met veel hengeldruk in Frankrijk. De dvd komt met een aantal grote namen. De meeste bekende is Frank Warwick. Maar met Koen Koops en Ronnie de Groote is de sterrencast compleet. wie hem bekeken heeft mag hieronder gerust wa comentaar plaatsen grtzz Bewerkt door de gebruiker zondag 24 januari 2010 00:30:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Leuk, nog niets van gehoord maar lijkt me helemaal top! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
lijk me een leuke dvd voor nu de winter door te komen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga hem vanmiddag kijken...jullie horen wel wat ik ervan vond
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Ik heb hem gisteren gekeken. Erg leuk, hoog amusements gehalte, hij is even anders dan de rest van karper dvd`s. En er speelt een persoonlijke vriend van me in |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het is idd een aanrader met een leuk humor gehalte en een bekende van me. Martin timmert goed aan zijn weg. Topper. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik heb de film thuisliggen. Aankomende week maar eens gaan bekijken. Ben benieuwd!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat voor een soort film is het mannen? Een wedstrijd onderling is wat er over vertelt word.
Erwin
|
|
|
|
|
Holland vs England!,....and the winner is........... |
|
|
|
|
|
Klinkt leuk....maar op de cover zie je Frank, Ronny en Koen. ...dat is dus twee Nederlanders tegen 1 Engelsman.....niet echt een eerlijke strijd
|
|
|
|
|
Nee, het zijn drie teams. Jason Cann & Frank Warwick (england) Koen Koops & Martin Post (holland) Ronny de Groot & een wildcard, sorry ben ze naam kwijt. (international) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ben erg benieuwd. Lijkt me een erg leuke dvd. Hoe lang duurt hij en wat mag hij kosten?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Erwin schreef:Kijk...Leuk=d> Benieuwd wat je ervan vond Erwin? Vertel! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
Heb hem helaas nog niet gezien......had gisteren geen tijd...zodra ik hem heb gezien laat ik het meteen weten!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:Ben erg benieuwd. Lijkt me een erg leuke dvd. Hoe lang duurt hij en wat mag hij kosten? Hij duurt ongeveer 1½ uur en kost €19,95. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Erwin schreef:Klinkt leuk....maar op de cover zie je Frank, Ronny en Koen. ...dat is dus twee Nederlanders tegen 1 Engelsman.....niet echt een eerlijke strijd ronnie is een belg
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:ronnie is een belg Ohh ja.... ok...correctie Nederlands sprekende karpervissers tegen de Engels sprekende karpervissers
|
|
|
|
|
Nou, ik heb de film gezien hoor. Gezellig met wat visvrienden op de bank. Pizza als hoofdgerecht, biertje....en kijken maar. Ik kan jullie vertellen, dat ik het een erg leuke film vind. Een totaal ander soort film dan dat we gewend zijn. Humor, mooie vissen en de nodige techniek komt voorbij. Mooie en leuke beelden en natuurlijk goeie vissers aan het werk!
Erg leuk om te zien!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Jullie zijn allemaal lekker positief. Toch maar even kijken dus.
Niels
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
"the challenge" by pb products
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.