10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
hallo, ten eerste sorry dat ik mijn probleem hier plaats maar kon niet een betere topic vinden. vorig jaar een vis vergunning aan gevraagt maar nu staat er dus een spellings fout in mijn naam. terwijl ik het wel goed heb geschreven etc. ik had dus gevraagt paar maanden geleden of ze in de nieuwe vergunning kunnen verranderen. maar nooit gebeurt natuurlijk. is dit strafbaar als er een spellings fout instaat? mvg Bob
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Over het algemeen vraagt een BOA om je vergunning en eigenlijk zelden om je legitimatie. alleen je vergunning zou dus moeten volstaan waarbij de BOA de naamsfout waarschijnlijk niet eens opmerkt. Het is niet netjes als je het hebt aangegeven dat je naam niet klopt en er vervolgens niets mee wordt gedaan. Blijkbaar is de prioriteit niet zo hoog voor ze.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
dat ben ik niet helemaal met je eens Tim. Het gros van de controleurs (boa/politie) vraagt namelijk wel degelijk om een legitimatiebewijs om te kunnen vaststellen dat je ook daadwerkelijk die persoon bent (anders kan je ook de vispas van je buurman meenemen).
Een spelfout in de vergunning zal echter geen probleem opleveren. Bij mijn vispassen staan twee verschillende adressen vermeld. Het is een administratieve dwaling van de HSV in kwestie maar niemand zal dit als probleem zien.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
bedankt heren voor julle super snelle ractie's
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Heb het zelf ook gehad je kan hier wel degelijk een bekeuring voor krijgen even bellen naar vispas en dit wordt in orde gemaakt. Krijg je nieuwe opgestuurd en dan de ouwe terug sturen! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb na het ontvangen van mijn eerste vispas direct het ere-lidmaatschap van de vereniging aangevraagd. Zoveel actieve vissers van 100+ hebben ze niet. Bij controle ook grappen over gemaakt. Ik zag er maar rot uit voor een 100-jarige, enz. Maar geen bekeuring en het jaar erna was het gewoon in orde.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Frank, regio Amersfoort/woudenberg nog nooit om een id gevraagd. kan natuurlijk per regio verschillen. Misschien komt het ook wel omdat ik altijd zo lief kijk! haha Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 maart 2011 20:23:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
ik heb van gister ook vispas kontrole gehad van un bouw spar
als je alle boekejes bij je pas hebt zetten
mogen ze je nooit om een iddentitijtskaart vragen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mij vragen ze ook nooit om me te legitimeren. Ik tover een heel pallet met vergunnen tevoorschijn. Staat mijn naam vaak genoeg op. Denk wel dat ze erom mogen vragen maar als alles koek en ei is zullen ze er denk ik niet zo snel om vragen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
OSX1100 schreef:ik heb van gister ook vispas kontrole gehad van un bouw spar
als je alle boekejes bij je pas hebt zetten
mogen ze je nooit om een iddentitijtskaart vragen
?????????????????????????????????? |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Daar moet je wel bevoegd voor zijn voor dat id vragen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
OSX1100 schreef:als je alle boekejes bij je pas hebt zitten
mogen ze je nooit om een iddentitijtskaart vragen Ik zal je toch maar even uit die droom helpen, want die stelling is volledig onjuist.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik denk dat frank gelijk heeft want ze mogen ten alletijden om je ID vragen want je moet je altijd kunnen legitimeren. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben hier in zwolle altijd door een bepaalde controleur de l... denk dat erwin hem ook wel kent |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.