50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zou gisteren gaan vissen , maar toen heeft het de hele tijd geregend en vandaag schijnt weer heerlijk de zon... alleen heb ik vandaag geen tijd, moet vanalles voorbereiden voor het verjaardagsfeestje van mijn zoontje die morgen 4 jaar wordt.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
vandaag gaan voorvoeren op men thuiswater, direct wat vies zien draaien! met wat geregel heb ik nu ook toegang tot een paar wateren waar er vissen zwemmen van 30kg+ !! en dat water heb ik dan voor me alleen! word nog een leuk jaar denk ik ^^ .... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
nachtje geblankt. daarna gevoetbalt. 2-0 voorkomen 2-2 gelijkspelen.. en kunstgras maakt je knieen goed kapot vooral als je keeper bent.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Wát ben je mazzelpik, jorden...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Morgen naar de waterkant. Eindelijk, ik heb er echt zin in. Mijn eigen boilies proberen. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Straks 2de sessie van 2011 grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
Ik zit nu heerlijk bij de water kand Ik zou gister ook alles toen zaten ande dtink sterren op mijn voor gevoerde stek
Vandaag maar peoberen daght ik Ik. Ven om 6 uur van huisgegaan half 7 had ik alles klaat staan Even voor gevoerd en lekker gaan vissen
Er is aardig wat activie tijd op Mijn stek onder tussen helaas nog niks gevangrn De dag is nog lekker lang
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.786
|
zo, ben even tijdje niet op het forum geweest, maandag en dinsdag me eerste statische sessie gemaakt. helaas 2 zeelten 3 platten een kolblei en een voorn. geen karper.
zo direct weer naar het water weer eens proberen! heb er zin in het weer is best goed alleen temperatuur mocht iets hoger mja.
goeie schik dus.... succes voor de mensen die dit weekend gaan. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
MOE!
Wezen vissen van zaterdag 12:00 tot zondag 12:00. Overdag wel activiteit gezien, waarschijnlijk en/of brasem. Er zijn met de penhengel 3 voorntjes gevangen ( jaja 3 hele voorntjes)
Toen werd het in de avond toch wel heel koud zo rond 19:30, toen ben ik toch maar naar de radio gaan luisteren in mijn tent. Zo rond de klok van 23:00 a 24:00 (weet het niet precies meer) vind ik een zeelt en in de nacht omstreeks 2 uur mijn tweede brasem van het jaar! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Davey, wij hebben vandaag aan het water gezeten van 07:30uur tot 15:00. Nog geen tikje Het was wel gezellig Dat is ook belangrijk. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De lente is officieel begonnen!! En het weer laat dat goed zien. Heerlijk
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat zie je aan alle kanten dat de lente weer begonnen is.
Alle vogels zijn weer hitsig, de lammetjes staan alweer in de wei, en de kleine eendjes zijn in aantocht. De mooie tijd van het jaar mag weer beginnen.
Nu nog wat vangen, en dan is het karperseizoen voor mij weer helemaal van start. Maar dat komt vast nog wel goed!
Zit nu weer lekker op me werk, hopelijk is t van t weekend weer mooi weer, kan ik het weer gaan proberen.
Gr. peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Slecht humeur. Wilde een nieuwe stek proberen. Soort verkenningsronde. Ik was al een paar keer gaan kijken bij een klein haventje en dat zag er goed uit. Makkelijk te bereiken met de auto en ik heb er nooit iemand zien zitten vissen. Politie komt er ook niet, criminelen wel. De bedoeling was 24 uur, maar ik ben om 23.30 weggegaan. Verlanglijstje uitgebreid: pistool, pibull en een ladder. De eerste twee voor al dat geteisem dat er rondhangt en waardoor ik niet wilde gaan slapen daar. De laatste omdat na een uurtje of drie het water op zijn laagst stond en er voordat ik bij het water kon komen een glibberige afdaling over de keien gemaakt moest worden. Ik heb het geprobeerd zonder hengel in mijn handen en ben daarna in gaan pakken. Niet te doen. Zeker niet wanneer je evt je net nog mee moet nemen.Wanneer je een ladder tegen het talud kan zetten lukt het wel. Onderaan ligt een strook keien horizontaal. Probleem: het moet een ladder van een meter of 6 zijn. Past niet in mijn tas. Volgende keer met z'n tweeën en een ladder mee. Ik blijf er voorlopig voeren.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ruud, dit is een gevalletje jammer maar helaas... Dat je ervan baalt snap ik. Je hebt niks opgelopen en bent niks kwijtgeraakt, dus er is geen schade. Op naar de volgende stek die de moeite waard lijkt. Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
pffff weekje vakantie is voorbij,morgen weer aan de arbeid :( maar goed volgende week gewoon weer een sessie aan de BIG and BEAUTIFUL RIVER!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
humeur is ver te zoeken , totaal geen zin meer in school maar morgen wel lekker vissen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.786
|
pfff heerlijk weekend achter de helaas geen karper mja vanmiddag in gepakt en wat geopsereerd en heb een aantal karpers mogen spotten man, man wat een heerlijk weertje was het toch.
mja terug naar de realiteit-> morgen arbeiten. pfff |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Humeur is super hier...!! Welliswaar nog aan het werk, maar een uurtje eerder vrij vandaag. ff een avondje stalken in de uiterwaarden!! heb er nu al zin an! Op dit soort dagen worden de vissen in de ondiepere putjes langs de rivier altijd zo lekker snel actief! Nu maar hopen dat het gaat lukken er één (of meer) te verleiden! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Slecht humeur , harstikke verkoude
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
helaas... |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.