20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
goede avond heren en dames Ik vroeg me of af of cf ook een viswedstrijd of meeting organiseert of gaat organiseren? en is hier wel belangstelling voor???? Ik zelf vind het een kans namelijk om te zien wie er nu achter de andere kant van het scherm zit en om nieuwe mensen of ideeen op te doen. wat is jullie mening hier over??? ik ben benieuwd:-" gr nath Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 maart 2011 22:51:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zou zeker wel mooi zijn allen zal wel weer te ver weg zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nathalie, Ik denk dat er meer mensen nieuwsgierig zijn naar het persoontje die iets schrijft. Ik in ieder geval wel. Zo zie je kleine foto's en dan heb je een bepaald beeld van iemand. Dan zie je dat die persoon een karper heeft gevangen en dan ziet hij/zij er totaal anders uit. Het zal niet meevallen om iets te organiseren. M.n omdat er mensen vanuit heel NL en België meedoen. Ik vind het wel een leuk idee. =d> |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
een karperwedstrijd is wel erg mooi,en gezellig.ik doe er dit jaar aan 2 mee tot nu toe,in mei en juli een dag en een nacht met 20 koppels max |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Vind jammer dat de karperwedstrijden alleen maar voor koppels zijn en nooit voor 1karpervisser..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
steef zenden schreef:Vind jammer dat de karperwedstrijden alleen maar voor koppels zijn en nooit voor 1karpervisser..... Dat is idd jammer, vis met een wedstrijd ook liever alleen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Het zou wel leuk zijn ja, de carpfeeling wedstrijd. Leuk idee, gewoon lekker een dagsessie van maken en na afloop een bbq.. oid. Kan je meteen het verschil in ervaring zien bij iedereen. Maar dat doet er niet toe, gaat om de gezelligheid toch. Misschien is t Noord-Hollands kanaal een leuke optie om t aan te doen, daar kan je iig wel voldoende mensen aan kwijt. Mag natuurlijk ook een ander water zijn wat voor iedereen wat centraler gelegen is. Gr. Peter Bewerkt door de gebruiker maandag 21 maart 2011 11:53:54(UTC)
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik denk wel als je zoiets regeld dat het centraler moet ivm mensen die uit belgie/limburg komen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat mij betreft deze zomer hier in zwolle. ik wil dit wel regelen........... loop hier al langer mee in de kop en weet ook al wel hoe ik het wil doen. |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben benieuwd loedel,heb er wel zin in.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
zou leuk zijn om andere karpervissers te ontmoeten en andere taktieken te leeren !! |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Voor het mooie moet er gekozen worden voor een wat makkelijker water zodat iedereen een visje kan vangen. Candybaits sponsord in iedergeval wat aas mocht het door gaan.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Kijk.. Dat is een mooi gebaar Ferenc!!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Lodewijk schreef:wat mij betreft deze zomer hier in zwolle. ik wil dit wel regelen........... loop hier al langer mee in de kop en weet ook al wel hoe ik het wil doen. Welk water had je in gedachten lodewijk?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
ivm de visvergunning moet het ook water zijn waar iedereen met een visvergunning mag zitten. Niet een water waar alleen de plaatselijke HSV mag vissen. Wel leuk om een keer met een hele ploeg een watertje te slachten. Misschien is een water in Flevoland/ Utrecht een idee? Ligt nog ff wat meer centraal. Maargoed als er wat geregeld kan worden in de buurt van Zwolle dan zou dat ook wel te doen zijn. anderhalf tot 2 uur rijden) Ik ben benieuwd! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
In flevoland kan je natuurlijk allemaal langs een van de grote vaarten droppen. Zit zat vis.
|
|
|
|
|
Flevoland ligt wel heel centraal in Nederland natuurlijk, en veel water, dus wat wil je nog meer... Wat zijn wateren die hiervoor in aanmerking komen? - een flinke groep vissers. Max 2 hengels (denk ik maar) - Niet te moeilijk water - Een lekker lange dagsessie, met bbq aan t einde. Dus een veldje oid waar dit op kan is nodig (moet lukken denk ik). - Iedereen met een VISPAS uit heel Nederland moet er kunnen vissen. Lijkt mij leuk! Gr. Peter Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 maart 2011 14:58:37(UTC)
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Dan hoef ik nog niet eens te vissen dan kom ik voor de gezelligheid |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Begin vorig jaar zijn we met een aantal mensen van de Carpfeeling Crew n nachtje wezen vissen aan de lage vaart daar in de buurt.
Weet niet of er een lang stuk is waar we met zn allen bij elkaar kunnen zitten.. Dan zou dat water zeker een leuke optie zijn!!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.