logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
martijndikken  
#1 Gepost : zaterdag 12 maart 2011 12:27:57(UTC)
martijndikken

10 ponder

Hey karpervissers, die er op de regioavond waren nogmaals bedankt voor de grote opkomst. 115 bezoeker dit maal. De zaal kan er nog wel een aantal meer bij hebben, maar dat zien we in november wel weer of we er dan met de benen uithangen.

Geert Ooms nogmaals bedankt voor je komst, 3 uur heen en terug rijden om een aantal van je geheimen, tips en tricks te delen met die maffe Tukkers. Zaten ook wel veel dingen bij die ik zelf ook al doe. Dus ik balen, straks kan de rest in Twente net zo goed vissen als ik...hahaha Niet normaal alleen hoeveel mooie en dikke vissen die Ooms al heeft gevangen.
Sponsoren bedankt dat we een mooie loting konden doen tbv ons spiegel karper project. Raven, Petsplace Enschede, Zunnebeld zwolle, House of carp, Red label baits, JRC, MTCbaits. DSK pellets uit Deurningen, Proline, Dreambaits, Visvinder Oost en Vos Hengelsport. Voor alle voerbonnen, voerboten, onderlijmateriaal, tassen, schepnet, onthaakmatten en al het andere beschikbaar gestelde karpermateriaal. Er zijn weer veel loten gehaald en al die centjes zwemmen straks allemaal in ons mooie Twentse kanaal als K3 spiegeltje. Een flink aantal bezoekers keerde toch huiswaart met leuk prijsje.
De meesten bleven daarna nog gezellig naborrelen en kochten wat dingen bij de standhouders en dronken en vermaakten zich nog prima tot we er uit gedwijld werden. Een gedeelte van de crew heeft zich in de stad nog prima vermaakt tot in de late uurtjes. Geslaagd avondje leek me zo.

Namens KSN afdeling oost groetjes van de Generaal, vergeet niet om lid te worden van de karperstudiegroep. We zien je graag weer bij onze beslotenleden vergadering. Samen kunnen we ons sterk maken voor onze regio.
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.