CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
jantjebeekx schreef:ik heb de extreme protection van proline(die badkuip) Fijnste mat die er is Super mooie mat. Ligt lekkerder dan mijn boxspring Vind hem alleen zo lomp om mee te nemen...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Bedankt allen voor de reactie er zijn er zo veel! Maar zie er wel een paar die kans maken ;p
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:jantjebeekx schreef:ik heb de extreme protection van proline(die badkuip) Fijnste mat die er is Super mooie mat. Ligt lekkerder dan mijn boxspring Vind hem alleen zo lomp om mee te nemen... Nou ik heb hem ook gehad zorg dat je de mat hebt met de grote letters proline erop omdat ik een versie had met kleinere letters kwaliteit was daar zwaar K*T heb toen een nieuwe hoes gehad met grote letters dat was dikkere materiaal Maar ik vind de mat veelste lomp Geef mij maar de nash cradle |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-3-2011(UTC) Berichten: 3
|
Yannick de Boer schreef:Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe onthaakmat, weten jullie uit ervaring een beetje goede dikke mat? (prijs: rond de 60/70 euro) Ik hoor het wel!
Gr, Yannick jawel van prologick
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.