25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Hallo allen,
Ben van plan om bij carp 2011 de nieuwe jrc classic te gaan halen, nu heb ik zelf de jrc classic float.. Maar vroeg mij af of iemand al ervaring met deze stokken heeft? Ze zijn volgens mij nagebouwd na de Dave lane classics.
Nog wat info over de stokken:
Een nieuwe klassieker onder de karperhengels is geboren: de Classic. Deze hengel is in een klassieke bruine kleur afgewerkt en is voorzien van een superslank handvat van volledig kurk. In de reelhouder is hout verwerkt en de geleideogen zijn gemaakt van het slijtvaste Silicium Carbide (SiC). Verkrijgbaar in 3,60m en in drie testcurves: 2,50lb, 2,75lb en 3,00 lb. Deze hengel heeft een hele mooie parabolische actie.
* Parabolische actie * Houten 20mm reelhouder * Dun hoogwaardig kurken handvat * SIC geleidenogen
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he aap welke dag ga je heen trouwens? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
dat is nog afwachten welke dag ik vrij kan krijgen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik wil zelf jrc hengels kopen, maar niet de classic, en heb er sowiso geen ervaring mee |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
heb geen ervaring met dat type wel met jrc hengels Top spul |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
je mag mijn J2 stokken wel overnemen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Lodewijk schreef:je mag mijn J2 stokken wel overnemen voor hoeveel? ;D |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
on-topic a.u.b zal graag wat info zien over deze stokken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
denk dat er niet heel veel ervaringen zijn, stokken zijn nieuwe voor 2011
denk zelfs dat veel winkels ze nog niet in de rekken hebben staan. zou zeggen naar die beurs gaan en de stokken op jrc stand ff vsatpakke |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
ik ben de trotse bezitter van 3 Dave Lane's 2,75 lb. Heb ze nu twee jaar en bevallen uitstekend. Ten eerste zijn de werp en dril eigenschappen helemaal super. Ten tweede zien ze er fantastisch uit. Voor mij geen andere stokken meer!! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.