35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoooo.. net visite gehad van mn vader,zn chick en de kindertjes.. Nu ff lekker niks doen en zo ff uitwaaien op het strand met de hondjes! Misschien volgend weekend de hengels eens uitgooien |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ze zijn inderdaad prachtig. Ik hoop voor je dat ze het goed blijven doen. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Prachtig Jurgen! veel suc6 ermee!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Toine schreef:Ze zijn inderdaad prachtig. Ik hoop voor je dat ze het goed blijven doen. ben niet aan mijn proefstuk toe, normaal zal dat allemaal geen probleem geven hier nog een foto van mijn vorige die ik had van als ie nog geen centimeter groot was carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
morgen men eerste sessie van de vakantie maken het weer zit goed, de wind staat goed, alles is tip top in orde gebracht, het voer stinkt geweldig smakelijk. nu de karper nog... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi zoals die "getekend"is Carpfigter. Voorzichtig met die nagels anders beschadig je hem/haar:-" |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
van morgen het slechte nieuws te horen gekregen dat de auto van mijn stiefmoeder total loss is, mijn stiefbroer had het gisteren noodzakelijk gevonden zichzelf eens te bewijzen. resultaat: geparkeerde wagen geramd en daarna in een elektronische afsluiting van een huis beland. Allebei de wagens total loss. Houdt natuurlijk in dat ik nu een paar maanden langer zal mogen wachten voor ik mijn nieuwe wagen kan laten overkomen (vader betaalt eens mee, anders was het onhaalbaar projectje :-" ). Maar gelukkig bevalt mijn nieuwe werk me zeer goed, hopelijk daar snel een vast contract Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
had je stiefbroer zelf niets? maar omdat je zelf langer moet wachten des te mooier word de auto
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
mijn stiefbroer had zelfs niets, enkel een gekneusde rib. dus nog een geluk bij een ongeluk. Maar nu ik toch enkele maanden langer zal moeten wachten, kan ik nog wat extra geld bijeensparen en dit in de nieuwe wagen steken.
Grtz
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
vandaag goed gaar van d e carnaval! maar vandaag het laatste dagje dus gaan we er nog ff tegenaan! Morgen vissen. Gr jantje
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
prachtig mooi carpfighter................ hoe groot is eigenlijk je aquarium, ziet er aardig ruim uit op de foto. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
wat voor auto wordt het sven?? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
pfff, een perfect dag geweest om te vangen! maar de vis wou weer eens niet meewerken. gaah gaah |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:pfff, een perfect dag geweest om te vangen! maar de vis wou weer eens niet meewerken. gaah gaah ik ken da |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
@Jerry: als alles meezit, wordt het een Dodge Ram Srt10. wel een ouder model (max 8 jaar oud wel) want die nieuwe zijn niet haalbaar voor mij. maar ik ga hem eens goed onderhanden nemen (hard top erop en ik twijfel er ook aan om hem in het camou te spuiten, hangt af van de kosten). en on topic: mijn humeur wordt er iedere dag weer beter op toffe werkdag gehad en leuke colléga's. Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hier slechter humeur... morgen oftewel gaan vissen op een kapotgevist, gegraven vijvertje en moet ik mn hengels er nog vor optuigen of helemaal niet gaan vissen, iemand een mening? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
zupeeeeeerrrr humeur , vandaag vrij en ga zo vissen met de boot
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
die onderste is echt mooi maat!, mis je je viske al een beetje?? |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.