CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wat is een fijne hanger voor slappe lijnen?
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
mensen, welke waker (licht) vind jullie het fijnste om mee met slappen lijnen te vissen? ik heb een setje nieuwe nodig maar vind zovlug nog niet echt hele goede. misschien kunnen jullie mij hierbij helpen bvd. gr jantje
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik vind deze erg prettig. Is de Gardner Bug Indicator. Zijn met ook niet duur met ongeveer 12 euro per stuk.
Wil je iets meer geld uitgeven dan lijken de cheecky monky's van de Matrix mij hele goede wakers voor het vissen met slappen lijnen. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 maart 2011 01:12:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
de hangers van solar vind ik toppie |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik heb de cheeky monkey's maar ik heb er nog maar 1x mee mogen vissen. Kan er dus nog niet veel over zeggen. Ik vind het wel jammer dat als ik nou de set uit wil breiden met de hangers van matrix, dat je voor de onderdelen los gewoon 2x zoveel betaalt als een complete hanger :-(.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
geef mij maar gewoon de euroswingers van fox , kan je echt alles mee doen . ben niet zo aan hangers |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik gebruik de the bugs van gardner, maar wil er ook wel eens helemaal niks aan hangen...
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
die nieuwe hangers van korda, misschien? lijke me leuke hangers voor slappe lijn. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb ook de fox illuminated euroswingers. Ik vind t erg mooie hangers alleen een beetje lastig af te stellen, maar heb hier nog niet zo veel ervaring mee dus dat is waarschijnlijk de reden waarom ik ze nog een beetje lastig vind. Carpfigter zou je misschien een fototje willen posten hoe ze er bij jou op hangen? Kan ik het misschien afkijken :-" mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik heb de Micro Bugs, leuke swingers en niet te duur wel niet compatibel met de andere merken naar het schijnt |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik heb wegens geldgebrek voor het laatst zelf maar wat swingers in elkaar geklutst xD op zich wel perfect werkende dingen, duurzaam (puur RVS). en doen hun ding perfect! en ik kan men gewichtjes vervangen voor heel lichte, tot heel zware |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 40
|
Ik gebruik de Hot Head body ( lichtste versie )samen met een aero cord van Matrix en bij wind een Cheeky Monkey van Matrix. Ben momenteel erg tevreden met deze wakers.
Groet, Gert
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
mijn eerste hangertjes waren van een haarschuifje met een klein wartelloodje erop geschoven...werkte prima..:-"
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik gebruik de Muddy Waters Carp Indicators als ik met slappe lijnen vis..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
|
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik gebruik Solar Fluoro heads icm met black end chains. Het kan lichter maargoed, ik vind het allemaal wel best zo.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eigenlijk lijkt me bijna elke hanger geschikt om met slappe lijn te vissen aangezien het gewicht van de hanger of swinger wegvalt op het moment je je lijn echt slap vist Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik zelf de Matrix Innovations Aero Hanger. Dit zijn heel erg lichte hangers. Je kunt lichte hangers gewoon aan je lijn hangen. Wel is het dan erg belangrijk dat je een lijn gebruikt die heel erg goed afzinkt. Laat je lijn dan ook minimaal 10 minuten afzinken. Daarna kun je een heel lichte hanger aan je lijn klikken zonder dat hij de lijn strak trekt.
Gr. Erwin
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
wat vind jij dan een goede lijn voor vissen met slappe lijn. Ik gebruik de ultima powercarp fluocarbon. Gr jantje
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wat is een fijne hanger voor slappe lijnen?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.