30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Aanhakend op het artikel op de homepage lijkt mij een onderwaterkijker enorm handig. Natuurlijk wil ik er niet teveel geld aan uitgven, heeft iemand ervaring met het zelf maken van zo'n ding en wil dat met ons delen?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
een onderwaterkijker kost toch de wereld niet ? het zelf maken lijkt me echt niet moeilijk maar waarom zitten foefelen als je voor een peulschil een mooi afgewerkt product kund krijgen tenzei 50 euro teveel is natuurlijk http://carpspot.96hertz....iges/carpspot_spotfinder |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
is wel handig zo'n onderwaterkijker kun je precies zien hoe de bodem eruit ziet enzo |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
en voor wie ze zelf wil maken : je neemt een kegel zoals ze gebruiken bij de politie of tijdens het lossen van een vrachtwagen , snij de bovenkant op maat zodat je mooi kan kijken en plak er onderaan plexiglas op met een goeie silicone , beetje inspiratie en je kan nog veel andere dingen gebruiken maar volgens mij is het wel belangrijk dat het een conisch iets is grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik heb er 2 jaar geleden 1tje gemaakt van een emmer, werkte perfect...wel ff een doek over je kop als je die in de emmer steekt, dan heb je geen ligt inval en een goed beeld....
|
|
|
|
|
50 euro vind ik nog best wat, die mini versie voor 27 is al aardig wat aantrekkelijker. iets van plexi-glas (of bv een duikbril glas?) in een of andere pylon steken is natuurlijk ook snel te regelen, maar denk dat ik niet dan niet veel goedkoper uit ben 8-)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Andre, snijd de onderkant van een stevige emmer gedeeltelijk weg (zorg dat je de rand overhoud) en kit er een ronde dikke plexiglas plaat in. Dan kom je al een heel eind Grt, Frank
|
|
|
|
|
nog even dit topic weer oprakelen: heeft iemand ervaring met de mini onderwaterkijker van house of carp? Werkt dat een beetje of kun je toch beter een grote nemen? [/zuunigheidsmodus] onderwaterkijker
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
De kijker zelf vast wel goed vindt dat tape maar niets laat op een gegeven moment toch los. Je kan hem spuiten kost een paar euros weet je zeker dat het blijft zitten
|
|
|
|
|
gewoon geel vind ik ook prima...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, wat kan jou dat schelen. Volgens mij wel een goed kijker hoor. Ook lekker compact.
|
|
|
|
|
Groot gelijk man zeg ook niet dat je het moet doen een kleurtje spuiten kan veel succes
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Frank Penning schreef:ik heb er 2 jaar geleden 1tje gemaakt van een emmer, werkte perfect...wel ff een doek over je kop als je die in de emmer steekt, dan heb je geen ligt inval en een goed beeld.... En paste dat Frank??? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
jij bent een speciekuip nodig ron haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nee hoor heb geen boot dus heb ik hem ook niet nodig hhehe
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb er een gemaakt en het heeft me maar 6 euro gekost 2 handvaten 1 pvc koppeling van de bouw 200mm spuitbus zwart 1 plexiglas plaatje kit en pvc lijm team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hier wat foto's in ondiep water Bewerkt door de gebruiker zondag 29 januari 2012 12:54:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
@team nootdorp Zou ik niet beter weten zeggen dat hij uit de winkel komt b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
ik wou dat ik zo handig was. ziet er super uit
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet goed uit man! Hoe lang is hij?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.