10 ponderLid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 54
|
ronald kingma schreef:24 uren Weddermeer is toch €30,- klopt helemaal
|
|
|
|
25 ponderLid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
vond een filmpje op internet van het weddermeer waar naar het schijnt de topvis op staat! topvis weddermeer
|
|
|
|
35 ponderLid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat klopt Leroy, 52 pond als ik het goed heb
|
|
|
|
35 ponderLid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponderLid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 ![Man Man](/forum/Themes/CarpFeeling/male.gif) ![België België](/forum/Themes/CarpFeeling/flags/be.png) Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponderLid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja idd is een flinke karper |
|
|
|
|
45 ponderLid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
wil ik ook wel eens vangen ![Breede lach](/forum/Images/Emoticons/smiley_groot.gif) bliss |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
5 ponderLid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
vakantie miamie mn ouders gingen de stad in, ik had een hengel gehuurd en ging lekker vissen ![UserPostedImage](http://i53.tinypic.com/14so44.jpg)
|
|
|
|
|
piranha(vissen) BANANA BOILIE ![Breede lach](/forum/Images/Emoticons/smiley_groot.gif) op het kanaal:-$ ![UserPostedImage](http://i54.tinypic.com/2i95qow.jpg)
|
|
|
|
|
ohja ik heb ook een steur gevangen ![UserPostedImage](http://i54.tinypic.com/34edanm.jpg)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponderLid sinds: 10-2-2011(UTC) Berichten: 23
|
ik hadt vorig jaar volle vluiter van een snoekbaars 76 cm op een pellet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb toen navraag gedaan bij sportvisserij nederland, die konden mij vertellen dat het wel vaker is voorgekomen, is waarschijnlijk een gevolg van dat iemand zn aquarium zat was en in het kanaal gegooit heb.
moet er overegens wel bij vertellen dat ik hem niet zelf gevangen heb, mijn maat dost hem niet vast te houden:-$
|
|
|
|
45 ponderLid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
b de jong schreef:Ik heb toen navraag gedaan bij sportvisserij nederland, die konden mij vertellen dat het wel vaker is voorgekomen, is waarschijnlijk een gevolg van dat iemand zn aquarium zat was en in het kanaal gegooit heb.
moet er overegens wel bij vertellen dat ik hem niet zelf gevangen heb, mijn maat dost hem niet vast te houden:-$ nujah? gaan die normaal niet kapot in het koude water hier? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponderLid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
b de jong schreef:piranha(vissen) BANANA BOILIE ![Breede lach](/forum/Images/Emoticons/smiley_groot.gif) op het kanaal:-$ ![UserPostedImage](http://i54.tinypic.com/2i95qow.jpg) whahahhaha dat verwacht je niet op een kanaal een phiranja jawsmiley |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
5 ponderLid sinds: 10-2-2011(UTC) Berichten: 23
|
ze zijn hier ok wel een gevangen in de oudegracht en in maarrssen bij kanaal de pegus zwommen vroeger veel guppies en zo
|
|
|
|
|
Jorden schreef:b de jong schreef:Ik heb toen navraag gedaan bij sportvisserij nederland, die konden mij vertellen dat het wel vaker is voorgekomen, is waarschijnlijk een gevolg van dat iemand zn aquarium zat was en in het kanaal gegooit heb.
moet er overegens wel bij vertellen dat ik hem niet zelf gevangen heb, mijn maat dost hem niet vast te houden:-$ nujah? gaan die normaal niet kapot in het koude water hier? Blijkbaar niet ![Think](/forum/Images/Emoticons/eusa_think.gif) zou het anders ook niet weten, of hij moet die middag toevallig er in gegooid zijn? gr bas
|
|
|
|
40 ponderLid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 ![Man Man](/forum/Themes/CarpFeeling/male.gif) ![België België](/forum/Themes/CarpFeeling/flags/be.png) Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha zalig ne piranja gigglesmil wel jammer dat mensen dit doen als ze hun huisdier beu zijn
|
|
|
|
20 ponderLid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Elk jaar ga ik naar de moezel toe voor een visvakantie. Ook daar heb je te maken met bijvangsten. Kopvoorns, brasem maar ook snorremannen.Geloof me, dit soort bijvangsten mogen van mij langs komen. peterwiggerman heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.