30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Heeft iemand misschien wat recente informatie over dit meer of is er zelfs kort geleden geweest voor een sessie? |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
Niet allemaal tegelijk A.U.B.(drillen) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Hallo,
Blijkbaar is er weinig bekend over dit water. Misschien moet je de stoute schoenen aantrekken en gaan pionieren op dat water en daarna de info delen op het forum.
Soms moet je de gok wagen op een nieuw water.
Mocht je daar gaan vissen succes.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Het is zeker geen onbekend water. Doch, zelf heb ik er niet gevist dus kan er niets over vertellen.
|
|
|
|
|
Beste mensen, Er is best veel te vinden over het water op internet, maar dit betreft een hoop halfslachtige info. Ik heb gelezen dat sommige mensen nogal problemen hebben gehad met locals, onder meer dat er planken met spijkers op het pad langs het meer gelegd zijn om andere vissers te weren. Vissen moet voor mij juist ontspannend zijn en als er inderdaad zulke praktijken plaatsvinden, zoek ik mijn heil liever ergens anders. Wel heb ik ook foto's gezien van mooie vissen aldaar. De afstand valt ook reuze mee en het is een mooi watertje. Vandaar mijn interesse... Met vriendelijke groet, Jeroen. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 maart 2011 15:55:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Als het al zo gaat dan zou ik al niet gaan. Min vios vakanties moeten leuk zijn en niet eindigen met ellende.
Maar misschien valt het wel mee
|
|
|
|
|
Nou, ik hoopte dat juist dat iemand me dat zou bevestigen. Dan is het nl. hengels in de wagen ( en de rest natuurlijk...pfff!), en gas op de zuigers!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.