CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging vissen en vergat..............
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
plaats hier je verhalen over wat je vergeten bent mee te nemen voor het vissenn en je echt nodig had.
het ergste was dat ik me bolie naald en me camera was vergeten:-"
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
mn aansteker! dat kan heel vervelend zijn!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
vorig jaar februari in bluewaterlakes mijn grondzeil en haringen vergeten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef:mn aansteker! dat kan heel vervelend zijn! joh........ ot: me 3de hengel vergunning!! duur geintje |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ben mn schepnet eens vergeten maar mn maat heeft er ook één. Mn maat is wel eens zijn piepers vergeten en zelf een keer zn foudraal inclusief hengels enzo |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-2-2011(UTC) Berichten: 4
|
mn vergunning , maar kreeg gelukkig maar een waarschuwing
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
word bijna nooit gecontroleerd
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
het ergste van al: men viskar!! gewoon vergeten aan te haken! na een kwartier fietsen pas door -.-' was toen 5u smorgens... ik droomde nog een beetje denk ik |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
maar ik vergeet vaak mijn identiteits kaart en gsm drinken eten
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
M'n boilienaald en een ander keer m'n slaapzak |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
tom de maat schreef:maar ik vergeet vaak mijn identiteits kaart en gsm drinken eten drinken vergeet ik ook vaak! weel ironisch om te weten dat er voor je een lap water ligt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
behalve camera nooit veel vergeten aan de waterkant, behalve maden wanneer ik op witvis viste, was wel ff balen mss niets met vissen te maken, maar ben ooit eens mn rugzak vergeten op school en eens vertrokken zonder rugzak naar school, voor de rest vergeet ik nooit belangrijke dingen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Nog niets vergeten voorbereiding is bij mij bijna altijd in orde krijg je met fotografisch geheugen. Maar goed in de toekomst vergeet ik vast & zeker nog wel eens wat vraag is wat gaat het worden Hopelijk niet iets waarmee je niet zonder kan leuk topic Bewerkt door de gebruiker zondag 27 februari 2011 20:59:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
boter om mee te bakken is ook heel vervelend als je dat vergeet |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
een jaar of 3 geleden ging ik in mijn eentje een midweek vissen in duitsland...nadat ik mijn hengels had staan enzo wou ik de tent opzetten....TENT?????wat een ellende whahahhaha
en verder..tsja bier,bakboter,te weinig boilies,camera en ga zo maar door :( |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
Carp93 schreef:boter om mee te bakken is ook heel vervelend als je dat vergeet mayo gebruiken
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
uuhm boillies,en me camera dat is het wel denk ik |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ik ben eens mijn boillies vergeten zwaar klote was dat.... en een keer mijn weegschaal |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Behalve de camera, heb ik eigenlijk altijd de hoognodige spulletjes wel bij. Ergens wel een obsessie dat ik bang ben iets te vergeten dus ik doe dat karweitje altijd vrij secuur en zo mogelijk zelfs de dag er voor als ik vroeg door ga. Heb ook altijd het idee dat als ik weer aan het zeulen ben dat ik veel te veel bij heb.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
we waren ook eens aan het karperen je vangt een karper, en je zoek je net:-" toch nog met handen eruit weten te krijgen... dat was 1x en nooit weer hahaha
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging vissen en vergat..............
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.