15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Zou een eigenschap van elke karpervisser moeten zijn?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Wim vo schreef:Zou een eigenschap van elke karpervisser moeten zijn? Valt niet altijd mee, maar de motivatie blijft.... Sterker nog, heb het gevoel dat die elk jaar groter en groter wordt. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik zeg bijdeze ff gedag.. Van morgen t/m maandag ben ik ff n weekendje weg samen met het vrouwtje en de 2 honden ff heerlijk relaxen! Nou luitjes.. Toedeloeeeeeee! wave12 |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
geduld aan de waterkant...geen probleem geduldig af gaan zitten wachten tot het eindelijk weer fatsoenlijk weer is om de kolkjes te gaan bezoeken....vind ik toch wat lastig, helemaal met al die nieuwe spullen in huis. wel lekker een lang weekend hier..maandag en dinsdag vrij |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
|
Zoooooowww.. *diepe zucht* Ben weer thuis na een heerlijk weekendje weg Heerlijk dat zwemmen,gourmetten en bier drinken |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou jij bent net thuis gekomen, ik ga maandag t/m vrijdag weg! Lekker even een midweekje ertussen uit, lekker samen met me meisje naar Landal Greenparks. Heerlijk! Ik heb nog wel afgesproken om geen hengels mee te nemen!! anders zit ik de hele te (vissen) |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Arme jij
|
|
|
|
|
Davey,naar welk park van Landal ga je?? Ben zelf op t vennebos geweest afgelopen weekend,ook van Landal! zoooooooow,net inkopen gedaan,alles in huis om weer lekker balletjes te gaan draaien!! Misschien vrijdag ff n paar uurtjes vissen als het ijs helemaal weg is! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 januari 2010 14:43:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Uhm... ik ga naar Duc de Brabant ofzoiets... lijkt me wel leuk |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
WHOEEEEEEHOEEEEEEE Gister bij een huis wezen kijken samen met t vrouwtje en de makelaar.. Zag er supervet uit en volgende week gaan we weer kijken! Zoooooow relax als dat huis wat is! pfff Owjah.. ben wel vrolijk dus |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Te gek Tim! Wordt het wat denk je?
Erwin
|
|
|
|
|
Misschien word het wel wat ja.. Volgende week nog een keer kijken en dan gaat er een timmerman mee die kan kijken naar wat punten enzo. Ligt eraan wat hij van dat huis vind.. Als hij vind dat het in goede staat is dan gaan we misschien wel serieus er mee bezig wel spannend |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Wens je het alvast toe Tim.Veel succes nog naar uw zoektocht naar de droomwoning!
|
|
|
|
|
Zo...lekkere rustige dag achter de rug...eindelijk.....vanavond lekker een filmpje, kaasplankje en een glas rode wijn....Heerlijk
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
heerlijk idee Erwin, ik ga voor een bokje en toastjes. Vandaag was het weer behoorlijk koud aan de waterkant. De hoop was er na een week voeren maar helaas bleef de actie uit op twee serieuze tikken op de top. volgende week beter.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Enne Tim waar staat je droomhuis? Ga je het westland verlaten? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ik hoorde dat hij in Kampen ging wonen
|
|
|
|
|
dat zou een bijzonder wijs besluit zijn, wie wil er nou niet wonen in het mooie Kampen |
|
|
|
|
Whhahahaha,stelletje grappemakers hier Ben gister nog wel zowat langs Kampen gekomen.. ff n dagje in Balkbrug geweest Maarre Steef,het huis staat wel in t westland ja Ff afwachten hoe het gaat lopen allemaal.. Hou jullie op de hoogte Groetennnnnnnnn |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
gaah van de week minimaal 20 uur zitten studeren op een examen...geeft die mafkees van een leraar gewoon de verkeerde toets vandaag. ( Tenminste, daar ga ik vanuit, want niemand wist de antwoorden, de helft leverder het examen blanco in...ik met nog een paar hebben het geprobeert...sloeg nergens op ) Juist uit het hoofdstuk waarvan hij zei dat je dat niet hoefde te leren kwamen alle vragen gaah |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.