CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
hoeveel karpers zullen ze vangen
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
wat denken jullie heren? Hoeveel karpers zullen ze vangen vanaf vandaag t/m zondag? ik zelf denk 5 maar ben uiteraard ook benieuwd naar jullie mening
mvg nath |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hoop dat ze ieder geval 1tje vangen.... elke vis die ze vangen telt.... hoop zelf dat we veel actie voor de carpcam krijgen......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-2-2011(UTC) Berichten: 4
|
2
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 gigglesmil maar wens hun er 10(of meer) toen Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 februari 2011 22:47:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
als het blijft zoals nu gok ik op 0... niet dat ik twijfel aan de ervaring en kunde van het cfteam, maar het weer zit gewoon niet mee en het is berekoud daar. ik hoop ten zeerste dat ik fout ben hoor |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
het is hier nu 7 graden en vannacht geen vorst, ik hoop toch echt dat er wat gaat komen, ik zeg 2
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Het is momenteel wel erg stil op de stek... toch zeg ik dat ze eentje gaan vangen
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
hoeveel karpers zullen ze vangen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.