25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Hallo wil graag de hangers van solar gaan aanschaffen, maar kan iemand mij vertellen of ik dit allemaal los moet kopen of dat dit ook in een complete set kan? Welke winkels word het verkocht? Iemand ervaring met de hangers en eventueel iets wat je kan adviseren?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Volgens mij kun je wel van die presentatiesetjes kopen. Staan vast wel op marktplaats. Zelf vind ik die van Matrix het mooist. Kun je wel kant en klaar kopen (+-€30 per hanger).
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Pb tim_ellerman even die heb een heel kitje |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@ leroy je kan alles los kopen van solar en dat is wel lekker als 1 onderdeel kapot gaat hoef je niet een hele nieuwe tekopen. bij hareco heb je presentatiesetjes ik geloof dat die 100 euro kosten moet je ff op de site kijken. ik zelf had solar butt bangers gekocht wou daarna hangers heb een ketting gekocht voor 7 euro en omgebouwd en nu zijn het hanger.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
is een hele mooie prijs voor dit setje Tim....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
He Tim Dat setje bedoelde ik ook . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heb ondertussen ook wel wat dingetjes los erbij gekocht dus mn setje is iets uitgebreider nu.. Leuke van dit spul is dat je het helemaal zo kan maken als hoe je t zelf wilt. Heb nu zelf ook RVS hangerkopjes erbij gehaald. Staat superkicken bij mn nieuwe rv rodpod |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik heb de MiniBug van gardner, 10euro per complete hanger |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ook prima hangers Chiele en lekker goedkoop idd. de solar setjes zijn de zogenaamde quiverloc setjes. alles van Solar is compatible met andere merken als matrix, osprey etc. je kan je hanger zo maken als je zelf wilt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
timvanzanten schreef:ook prima hangers Chiele en lekker goedkoop idd. de solar setjes zijn de zogenaamde quiverloc setjes. alles van Solar is compatible met andere merken als matrix, osprey etc. je kan je hanger zo maken als je zelf wilt
niet met the bug? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
ehms, volgens mij niet Chiele maar dit weet ik niet helemaal zeker
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
niet compatibel met the bug hangers is een andere koppeling. Grtz
|
|
|
|
|
zo nu ik die matrix zie moet ik zeggen dat die er ook super uitzien zeg!! verder is hetzelfde principe en zit er volgens mij geen verschil in???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qua kwaliteit niet nee. Misschien is Matrix zelfs nog een trapje hoger qua kwaliteit.
|
|
|
|
|
waar zit het verschil dan in? veelzijdigheid, gewicht mogelijkheden?
|
|
|
|
|
in principe hebben ze evenveel mogelijkheden aangezien ze met het zelfde schroefdraad werken ( 2ba) de bracklet van matrix is alleen ook nog eens te verstellen. de kettinkjes van matrix zijn wel kort ( 6" ) maar dat kan ik juist weer waarderen. zijn ze te kort, schroef er dan kettinkjes op van Solar! de body's zijn redelijk licht. te licht, schroef er dan kopjes op van solar of osprey! het is allemaal compatible! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 februari 2011 13:47:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Dus eigenlijk maakt het weinig uit?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.