20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
Iemand toevallig aant kyken? De belgen worden weggespeeld!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Opzeker ons kluppie gaat lekker |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Heb ff een klein stukkie gekeken.... Verbaasde me wel dat maarten er uit ging ...maargoed Heb de uitslag niet gezien...:( |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
heb alleen psv gekeken, aardige wedstrijd opzich |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
carpfreak schreef:Heb ff een klein stukkie gekeken.... Verbaasde me wel dat maarten er uit ging ...maargoed Heb de uitslag niet gezien...:( waarom verbaasde je dat? als je 5-0 voorstaat, dan kun je maarten ook een keer rust geven dat hij zondag beter is. dat is een belangrijke wedstrijd
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik was er gister, het was best koud haha... maar we gaan weer een ronde verder
spartac moskou |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
matszj schreef:carpfreak schreef:Heb ff een klein stukkie gekeken.... Verbaasde me wel dat maarten er uit ging ...maargoed Heb de uitslag niet gezien...:( waarom verbaasde je dat? als je 5-0 voorstaat, dan kun je maarten ook een keer rust geven dat hij zondag beter is. dat is een belangrijke wedstrijd tja dat is zo :-" |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.