35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
weet iemand of je in deze tijd ook nog karper kunt vangen in de sloten tussen de huizen aan het park weddermeer? aankomend weekend ben ik daar maar er mag vanaf 1 november niet meer gevist worden op het grote water... nu was ik benieuwd of er een beetje water staat in die strengen of dat het hopeloos is en ik mezelf beter vol kan gooien met bier gaah zegt die receptioniste van het weddermeer tegen mij dat er niet meer gevist mag worden vanaf november omdat karpers dan niet meer eten.............:( als je er geen verstand van hebt zeg dan ook niks...zucht maar goed als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag,heb nog wel een paar emmers met particles in de vriezer staan dus hoop dat ik nog ff wat kan vangen dit najaar(heb nu al 3 nachten achter elkaar geblankt |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
in het water om de huisjes heen zit ook wel karper maar ze zijn wat keiner dan de vissen op het meer. Ik zou zeggen lekker vissen en vangen. Succes ermee (drillen) (karper) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kijk maar naar mijn foto karper met hond op raad het gewicht, Stefan |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
oke ik had alleen zoiets dat ze het daar misschien zo ondiep was dat ze massaal op het grote water zitten maar goed we zullen het wel zien...ook kleine vis is van harte welkom bedankt in elk geval |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Ik ben met een boot op de Weddermeer geweest. Op sommige stukken kun je gewoon in het water lopen XD heb van een maatje wel gehoord dat het er mooi vissen is. |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
stefanetjeee schreef:Ik ben met een boot op de Weddermeer geweest. Op sommige stukken kun je gewoon in het water lopen XD heb van een maatje wel gehoord dat het er mooi vissen is. je zegt ik ben erop geweest, terwijl je hebt gehoord dat je er mooi kunt vissen? dit snap ik niet helemaal
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
jari bonouvrie schreef:stefanetjeee schreef:Ik ben met een boot op de Weddermeer geweest. Op sommige stukken kun je gewoon in het water lopen XD heb van een maatje wel gehoord dat het er mooi vissen is. je zegt ik ben erop geweest, terwijl je hebt gehoord dat je er mooi kunt vissen? dit snap ik niet helemaal Jari, misschien zijn er zijn mensen op deze wereld die het water opgaan zonder hengels mee te nemen? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ja als je het zo bekijkt wel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
hoe ziet de bodem er daar eigenlijk een beetje uit veel wier of vooral vlak?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-2-2011(UTC) Berichten: 2
|
Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede stek is voor begin april? Ik ga er dan een weekend met een maat van mij zitten maar we twijfelen nog over de stekkeuze. Richting de punt lijken goede stekken maar is dit ook zo als het water nog koud is en er geen zwemmers op het strandje zijn?
Alvast bedankt!
Jurjen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
mag je op het weddermeer gratis vissen , of moet je er voor betalen?
mvg Patrick. |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he patrick je moet dr voor betalen. voor prijzen moet je even dit topic doorlezen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Dank je Lodewijk! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-7-2010(UTC) Berichten: 1
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-4-2011(UTC) Berichten: 1
|
wij zijn van 3 t/m 6 juli op het weddermeer we zijn te volgen via twitter: zotkoetje
of via facebook: wouter de klein.
hopen op een hoop support en natuurlijk enkele mooie vangsten
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 31
|
Ik ga op 29 juli naar het Weddermeer voor 2 nachten op stek 10. Heeft iemand nog tips?
|
Een dag niet gevist,is een dag niet geleefd |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 19
|
En Gert nog wat gevangen dan ?(vissen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Wat een ellende daar man, net terug van een 2daagse sessie. Weddermeer, 1x en nooit meer Er zit in totaal 10 stekken en die zitten verdeeld op 2 stroken van 50meter, je slaap letterlijk nog geen 10meter van de hengels van de buren af. Alleen stek 1 en stek 10 zijn netjes, dan heb je teminste wat ruimte en zwemmen de vissen zich niet vast in alle strakken lijnen van de vissers.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ferenc schreef:Wat een ellende daar man, net terug van een 2daagse sessie. Weddermeer, 1x en nooit meer Er zit in totaal 10 stekken en die zitten verdeeld op 2 stroken van 50meter, je slaap letterlijk nog geen 10meter van de hengels van de buren af. Alleen stek 1 en stek 10 zijn netjes, dan heb je teminste wat ruimte en zwemmen de vissen zich niet vast in alle strakken lijnen van de vissers. en nog wat gevangen? mijn neef is daar ook geweest,en gister terug gekomen.totaal 60 stuks gevangen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
jvs dat klopt in 2 weken alleen overdag gevist 1e week stek 8 was niet denderend 2e week op stek 1 dat was beduidend beter vooral met de aantallen alleen de echte dikken kwamen niet op de kant. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.