25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
oh oke had ik nog niet gezien |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
succes ermee carppassion als de karper terug begint te paaien gaat alles terug opnieuw beginnen karpers in de vijver en eitjes terug in de aquarium kzal dan per stadium fotos trekken en hier opt forum zetten is echt mooi om te zien
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Heb sinds kort ook een aquarium van 200 liter met 5 spiegeltjes en 2 goudzeelten. Echt super om zoiets in huis te hebben!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
mooie bak ! en tot hoe groot laat je de zeelten en spiegeltjes worden todat ze ? naar de vijver/rivier gaan ? ( heb er geen verstand van :-" )
Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
bak ik nog niet helemaal zoals ik hem wil hebben, maar komt waarschijnlijk binnenkort weer een andere bak! op het moment dat ik het idee heb dat ze te groot worden en te weinig bewegingsruimte gaan ze naar de vijver
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
Leroy86 schreef:Heb sinds kort ook een aquarium van 200 liter met 5 spiegeltjes en 2 goudzeelten. Echt super om zoiets in huis te hebben!! maar ik zou er wel water plante in doen en wat andere obstakelss |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
|
er komen nog wat nep plantjes in..
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-10-2009(UTC) Berichten: 3
|
|
|
|
|
|
Zoo weer een nieuwe bak! Ze hebben nu nog wat meer ruimte Leroy86 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Louis, zitten er nu ook karpertjes in ? want dan kom ik deze week of volgende week nog wel eens langs, of we rijde same naar valkenswaard voor nieuwe te kopen Als dit niet te ver is he |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@leroy: mooie bak mss nog een paar plantjes(nep of echt) inzetten, dan oogt hij nog mooier echte plantjes nemen ook nitraat op dus das ook weer een voordeel @michiel: de bak staat leeg, en wordt volledgig opnieuw ingericht (mooiere beplanting etc) de karpertjes komen er wss eind juli in grtzz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
hehe... als jullie naar valkenswaard rijden, kom dan wel eerst effe goeiedag zeggen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.