45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
peterwiggerman schreef:Gaat me niet zo zeer om de populatie. Ik weet dat er een zeer goede populatie op zit. Ik wil misschien dit jaar naar de Maas gaan i.p.v. Frankrijk. Een vakantietrip zeg maar. Maar dan wil ik geen gezeik hebben met lek gestoken banden. Ik vroeg me af welke stukken veilig zijn en waar de natuur ook mooi is. Een mooie plek in de natuur om lekker te kunnen vissen. dan zou ik eerder voor die grindput gaan kijken prachtige natuur (als je niet in het drukke gedeelte zit --> pleziervaart), open water, en op je stek word je niet lastig gevallen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Lastig gevallen worden is inderdaad niet leuk.. toen ik hier aan het vissen altijd kwam er wel groep gasten langs (kende ze dan wel) maar ze gaan niet weg dan , als je het vriendelijk vraagt kan je alleen maar grote ... tegenwoordig
|
|
|
|
|
karphunter schreef:Lastig gevallen worden is inderdaad niet leuk.. toen ik hier aan het vissen altijd kwam er wel groep gasten langs (kende ze dan wel) maar ze gaan niet weg dan , als je het vriendelijk vraagt kan je alleen maar grote ... tegenwoordig dat fenomeen ken ik gaah ben je daar op je luie stoel aan het genieten van de natuur, krijg je in 1 keer een paar aanbeten van de hengel die kort bij de kant ligt, komt er daar zo'n interessante "New Kids" type af met zijn golf die over de grond schuurt. dan kan je een opname van je haakaas wel vergeten, want je stek is verstoord. Heb zo al vaak vissen gemist tantrumsmi |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
dat is ook inderdaad vervelend :S of toen ik beet had pootje haken.. maar dat hebben ze geen 2e keer geflikt , ik kom voor me rust.. en niet om de aso uit te hangen.
Hier verpesten ze gewoon het vissen voor karpervissers.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
die grindput staat die in verbinding met de maas dan ? lijkt me wel intressant iemand info ?grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Jorden schreef:peterwiggerman schreef: en op je stek word je niet lastig gevallen Ik anders al vaak genoeg ongewenst bezoek gehad hoor .... Zelfs onvriendelijke Polen die kwamen bedelen voor een vis, Na het duidelijk maken dat ik geen vis verkoop of weg geef, begonnen ze met hun 3 mijn materiaal te keuren.... Ikke mijne stroomstoter even laten zien, en vroeg hun of ze deze ook eens wilde keuren. (het knetteren van de schokken gaf al indruk genoeg Wahaaaa) De maffen dropen af, later op de avond stond mijn auto op 4 lekke banden... Toeval of niet, een vistripje van zo'n 250 euro extra uitgaven grtzz Snowy
|
|
|
|
|
carpfigter schreef:die grindput staat die in verbinding met de maas dan ? lijkt me wel intressant iemand info ?grtzz jap, maar zeer moeilijk vissen daar! zoveel vissen komen er niet uit. een veel brasem, maar echt veeeel brasem! (ben daar altijd met de vaste stok gaan vissen) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Bedoel je dit grindgat? peterwiggerman heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
nope, het is deze: Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Hé Jorden, ik ging daar ook ik kwam altijd binnen langs het dorpje Gijstingen, welke kant zat jij? grtzz Snowy
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-5-2011(UTC) Berichten: 1
|
als ik me ni vergis is het de eigenaar van het survia meer die nu bleuslake uitbaat. survia zat idd vol gestolen vissen en je wwas er als belg niet welkom. je zou maar eens kunnen zien wat ze er allemaal uitspoken. ik viste op dit meer lang voor het betaalwater werd en het was er best leuk vissen:-)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ive schreef:als ik me ni vergis is het de eigenaar van het survia meer die nu bleuslake uitbaat. survia zat idd vol gestolen vissen en je wwas er als belg niet welkom. je zou maar eens kunnen zien wat ze er allemaal uitspoken. ik viste op dit meer lang voor het betaalwater werd en het was er best leuk vissen:-) als belg was je er natuurlijk niet welkom , hoe zou dat komen ?? stel je voor dat iemand vissen herkende van die gestolen beesten en dit liet uitlekken , maar ja kvind et maar best dat survia gesloten is allen vrees ik dat bleuslake net dezelfde toer opgaat |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Erwin schreef:Zijn er nog mensen op het forum die leuke wateren in België kennen? Lijkt me namelijk wel een keer leuk daar een weekendje te vissen!
Erwin Erwin, ik weet niet of dit al gezegd is : maar de snoekbaars in Oud-Turnhout komen vele vissers van Nederland, zonder weerhaak etc, heb er zelf 5jaar gevist (lange wachtlijst voor leden die nachten willen doen) ik weet wel dat je het water kan afhuren of een stekje kan afhuren of dergelijke. Al de vissen zijn beeldmooi, geen enkele vis heeft hier een kapotte bek, word streng gecontroleerd vinden veel, maar ik vind toch dat dit niet zo was, vond dit een heel leuk water, waar je zeker wist als je een run hebt dat het een mooie vis is ! echt een aanrader (ksn organiseert / organiseerde daar elk jaar een viskampje) hopelijk heb ik je hier een beetje mee geholpen . groeten |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.