50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kom maar op met de foto's |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik zal ze er denk morge avond op zetten als ik tijd heb |
|
|
|
|
|
hier zijn de foto's eerst heb ik een gad er in gemaakt en toen de klepjes gemaakt en de bak er op en toen de kap team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
volgensmij word dat een hele mooi boot ;o
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ziet er strak uit........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wzt gaat ie ongeveer wegen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
Mooi man ! hoeveel laadvermogen ongeveer? |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
hij is best wel aan de zwaren kant laat maar zeggen erg zwaar zo'n 8 kilo maar de motoren zijn sterk genoeg en ik heb hem al in het bad test laten varen met 1 motor en toen ging hij lekker snel |
|
|
|
|
|
ik ben gister ook nog even naar Quartel gegaan om de snelheidsregelaars te halen maar ik had maar genoeg geld om 1 regelaar te kopen en ik heb stuurkabels gekocht voor het kiepen van me bakjes en me aasdropper het lijken een beetje op remkabels van een fiets wand ik had het probleem dat me asje ging bewegen doordat een servo een draaiende beweging maakt maar deze kabel is flexibel dus dat probleem is weg en ik had geld over en kon het weer niet laten om ff naar de viswinkel te rijden en lekker veel gels uit te geven dus nu ben ik weer blut deze week Bewerkt door de gebruiker woensdag 16 februari 2011 20:52:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ziet er mooi uit tot hier toe!! =d>
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ziet er allemaal heel goed uit! heeft wat weg van een big dropper |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nou je kan hem zeker "BIG dropper noemen" |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
zou 8 kg metaal niet zinken? of je moet een sterke moter hebben dan kan het denk ik wel ben benieuwe wat het word ziet er al mooi uit |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jori schreef:zou 8 kg metaal niet zinken? of je moet een sterke moter hebben dan kan het denk ik wel ben benieuwe wat het word ziet er al mooi uit volgens mij te maken met druif vermogen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
8kg alu >< enkele liters lucht, zal heus wel blijven drijven hoor |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
de titanic woog 46.000 ton... en die bleef toch ook drijven (tot jha, er een ijsberg was xD) |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
als ik een ijsberg tegen kom stop ik denk voor dat jaar met karpervissen de bood zelf weegt 8 kilo en hij heeft 13 kilo drijf vermogen en er kan 4 kilo in het bakje Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 februari 2011 21:14:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Wow ziet er echt vet uit , wat kost zo'n project totaal ongeveer?
|
|
|
|
|
er stond eerder in dit bouwverslag een lijsje met spullen en daar komen nog een paar kleine dingen bij en dan heb je ongeveer de prijs |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.