CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
Welke rigs mogen absoluut niet ontbreken
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nog even geduld mensen en dan is het weer zover. Het doel van de CarpCam is natuurlijk dat we er wat van leren. Nou lijkt het mij heel erg leuk, dat jullie ons suggesties geven van rigs die we absoluut moeten laten zien voor de camera. Geef hier dus je favoriete rig op (misschien leuk om dat i.c.m. een foto te doen), en de meest genoemde rigs zullen we zeker proberen! Gr. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 16 februari 2011 11:39:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
erwin wat ik wil zien voor de cam is nu es geen rig maar iets helemaal anders , zal je een pm sturen |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Goed gevangen met de long hair rig i.c.m line aligner met in-line lood. Betekent niet dat het bij jullie wel/niet werkt. Wil toch graag mee denken hopelijk gaat het dak er af (niet letterlijk) zou zonde zijn. Veel succes dichte feeterse tijdens het aanslaan
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
met welk loodsysteem gaan jullie vissen en op welke stek? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
We gaan weer op dezelfde plek zitten als vorige keer. Op de pier dus. Ook met het loodsysteem zijn we flexibel
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ff kijken op de plattegrond welke stek dat is...... Ik vraag dat namelijk omdat een vriend van mij in mei op stek 3 gaat vissen Bewerkt door de gebruiker woensdag 16 februari 2011 12:36:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon is een keer groot proberen erwin standaard rigje dikke haak en dikke bol erop..... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lodewijk schreef:gewoon is een keer groot proberen erwin standaard rigje dikke haak en dikke bol erop..... Dat is 1 goed punt wel of niet groot of klein aas? Persoonlijk nog niet veel met maat geëxperimenteerd. Vissen zijn tot nu toe gevangen met 20mm allemaal punten waar je over kan brainstormer. Met veel input eigen instinct & gevoel kan het niet anders dat de puzzelstukjes wel op zijn plaats moeten vallen. Moer goed voorbereiding is de key
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ik zou de chodrig wel willen zien
|
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
chodrig, bananarig, (triggalink?) ... er zijn zoveel die ik graag zou willen zien |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de grippa rig lijkt me ook interessant
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
pak die rig van mij maar eens erwin...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
eens een rig met een lange hair? :-"
Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
het systeem van PB als Martin er is lijkt me reuze interessant en dan zowel eens met een korte als lange rig, of misschien ook eens met een pop up |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de old skool knotless knot rig, soepel lijntje, geen tube op de haak geen shrink tube op het haakoog, gewoon basic soepel lijntje en een haak
en wat ik in ander topic al is gepost had, voor de enterprise tackle vissers, mss een lijntje maken met de verschillende kleuren, fluo en gewone kleurtjes en glow in the dark. kijken wat het meeste opvalt voor de camera, |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
mij maakt het niks uit welke rig,als ik maar vis zie en er een berg gevangen word,al is het aan een blote haak haha |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Kan er voor mij maar 1 zijn, de CF-rig. Als er iets is om uit te (laten) testen is de rig van het huis wel .. toch..?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
- Sliding ring rig. - Longhair rig. - Tsjernobil fly rig Deze vissen met het CF-systeem Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 februari 2011 12:43:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik zou graag geluid willen horen..zodat wanneer je ziet dat er een vis bij de rig zit, en zich zelf haakt of kopschud wat je dan hoortop je pieper...
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
Welke rigs mogen absoluut niet ontbreken
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.