40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
K-karp is vrij nieuw en ze zoeken winkeliers die hun spullen willen verkopen las ik van de week. Merk is vrij nieuw maar je ziet veel copy werk van bekende merken. Het zegt mij vrij weinig, maar goed ieder zijn eigen ding en natuurlijk portomonnee. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
K-Karp is een groot Italiaans merk wat in mindere maten verkrijgbaar is in Nederland. de producten zijn opzich heel redelijk, de leveringen helaas niet! ik ken een van de importeurs van dit spul maar daar zit geen toekomst in wat ik hoorde.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Is ook niet nieuw, hooguit nieuw voor Nederland. |
Linkloos |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Een van de verkoopadressen ligt op werpafstand voor mij. Contacten lopen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
nog nooit van k-karp gehoord |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
|
Vanavond twee blauwe opgehaald. Zien er goed uit en de clip werkt (drooggeoefend.. ) goed. Alleen ik kan m niet inpluggen doordat het voetje voor de Delkim aansluiting zit. Maar ook dan werkt het lampje niet (de boeven bij Delkim ;-). Bij een huis-tuin-en-keuken pieper van SPRO werkt het lampje wel. Ook bij een Soul heb ik begrepen. Maar ik ben toch geen nachtvisser (so far..) en de Delkims geven ook zelf al mooi licht ;-) En voor €14,95 per stuk . je kan je geen echt bult vallen denk ik dan maar. Nu nog een vraag openstaan of de voetjes ook los leverbaar zijn.. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 februari 2011 23:33:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Bij wie heb je ze gehaald leen? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:Bij wie heb je ze gehaald leen? www.karpershopdenbosch.nlEn omdat hij vlak in de buurt woont even langsgegaan. Gezelliger en scheelt € 6,75 verzendkosten ;-)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 1
|
jowan de verdelers die dit jaar K-Karp gaan verdelen zijn http://www.maximumpowerfishing.nl/.deze gasten zijn pas 2 jaar bezig (zijn begonnen met anatec voerboten).en nu dit jaar K-Karp erbij het is inderdaad een merk uit italie en valt onder trabucco.ik heb er al veel materiaal van gezien en de kwaliteit staat er echt voorop en de prijs valt mee.andere merken weten wel raad met prijzen vs kwaliteit.vooral de lijnen zijn heel erg goed vind ik zelf weinig rek maar toch sterk en heel belangrijk knoopvast en geen kinken. kortom ik denk dat een hele goede vervangers is voor sommige duurdere merken mvg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.