logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

11 Pagina's«<34567>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Raymon Reterink  
#81 Gepost : maandag 14 februari 2011 22:43:54(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Kijk voor niets gaat de zon op zal ik maar zeggen.
Om te beginnen is het zo dat we minimaal € 50,= per koppel naar het goede doel gaat en voor de andere € 50,= houden we slag om arm.
Wij hebben onder andere een aantal kosten die wel betaald moeten worden.
Zo de vergunnningen, toiletten, prijzen er word wat te eten geregeld voor de zaterdag en zo nog een paar zaken.

De eerste editie bracht € 1400,= op met 80 deelnemers van 10 euro p/p voor een dagie vissen. Toen kon ik nog heel veel bedrijven vinden die eurotjes wilde doneren. En had ik ook een aantal vis gerelateerde bedrijven die gul waren met giften. Maar de tijden zijn nu anders en daar hebben de bedrijven ook last van. Ik kan bijna geen enkel bedrijf vinden wat gewoon keiharde euros wil sponsoren. Laat staan bedrijven die alles geheel gratis willen geven. Ik ga verder niet inhoudelijk in op de afspraken die ik heb lopen. Maar dat hoeft volgens mij niet.

Maar denk even mee 1e prijs 2x navigator (waarde ronde 1500 euro, 2e prijs 2 tenten (waarde 700) 3e prijs 4 dagen france (waarde 500) en zo kan ik nog wel even door gaan. Voor al dat soort zaken lopen afspraken. Het goede doel krijgt even goed een mooie donatie en de deelnemers kunnen een mooie prijs winnen. Is volgens mij niets mis mee.

Het geheel is zonder inkomsten voor de organisatie en die zetten zich in voor het goede doel om zo alles op rolletjes te laten lopen.

Ons streven is € 2000, of meer voor CliniClowns, de tweede editie 3020 was 1800 voor cliniclowns die ongeveer het zelfde georganiseerd was.
Alleen hadden we iets meer kosten.

Maar ik snap het even niet. "Dus als we een prijs winnen moeten we gedeeltelijk meebetalen" Volgens mij draait het om het goede doel en de gezelligheid en is het feit je een mooie prijs kan winnen slechts een bijzaak. Shame on you (al vraag ik mij dit nog wel eens af met ons prijzen pakket:-s )
Verder hebben wij nog wel een verassing in petto maar daar komen jullie wel achter als je meedoet Breede lach

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 22:48:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Patrick Wolters  
#82 Gepost : maandag 14 februari 2011 22:48:14(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
He Raymond is het ook toegestaan als team je te laten sponsoren voor bijv. elke kilo gevangen vis.
Uiteraard om ook aan het goede doel te schenken.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Raymon Reterink  
#83 Gepost : maandag 14 februari 2011 22:49:23(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

carppassion schreef:
He Raymond is het ook toegestaan als team je te laten sponsoren voor bijv. elke kilo gevangen vis.
Uiteraard om ook aan het goede doel te schenken.
Mvg Patrick

Yep is toegestaan, er waren in het verleden zelfs teams die zelf nog wat bij elkaar hadden gehamsterd op het werk ofzo

Alleen willen wij dit graag wel van te voren weten. Ik heb van 2010 al een slechte ervaring waarvan het geld nog steeds ergens is (bij de desbetreffende deelnemer) want die heeft het nooit overgemaakt en zei het op de wedstrijd zelfSick

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 22:50:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Patrick Wolters  
#84 Gepost : maandag 14 februari 2011 22:50:52(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Ook wanneer dit inhoud dat er op enige manier reclame wordt gemaakt voor deze sponsor.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Raymon Reterink  
#85 Gepost : maandag 14 februari 2011 22:53:48(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Dat is even een tricky one, vlaggen zij niet meer toegestaan langs het parcours alleen bij de organisatie plek. Dit om wild groei tegen te gaan.
Dus het hangt er even vanaf wat of ze willen? Als ik naar 2010 kijk was het 73 pond totaal gevangen. Dat is niet erg veel.

Dus als ze een idee hebben hoe ze dit in willen passen kunnen ze mailen en dan gaan we het bespreken.

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 22:59:52(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#86 Gepost : maandag 14 februari 2011 23:00:18(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Raymon Reterink schreef:

Maar ik snap het even niet. "Dus als we een prijs winnen moeten we gedeeltelijk meebetalen" Volgens mij draait het om het goede doel en de gezelligheid en is het feit je een mooie prijs kan winnen slechts een bijzaak. Shame on you (al vraag ik mij dit nog wel eens af met ons prijzen pakket:-s )

Juist Ray
Vorige editie lagen mijn hengels gewoon op de steunen zonder aas
Bij mij is winnen een bijzaak
Vang ik niet ook goed
vorig jaar voor het eerst meegedaan
was gewoon top geregeld
wij hadden het toen wel zeer goed getroffen met het weer
heb er nog een gesmolten werppijp aan over gehouden

zitten nu gelukkig meer mensen in de organisatie
druk was voor Dennis en Ray wel heel groot maar hebben hun er goed doorheen geslagen

Zelfs de bewoners hebben Ray en Dennis gecomplimenteerd op het verloop en hoe schoon het achter gebleven is

Voor mij een herhaling waard

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#87 Gepost : maandag 14 februari 2011 23:32:50(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Raymon Reterink schreef:
Dat is even een tricky one, vlaggen zij niet meer toegestaan langs het parcours alleen bij de organisatie plek. Dit om wild groei tegen te gaan.
Dus het hangt er even vanaf wat of ze willen? Als ik naar 2010 kijk was het 73 pond totaal gevangen. Dat is niet erg veel.

Dus als ze een idee hebben hoe ze dit in willen passen kunnen ze mailen en dan gaan we het bespreken.

Denk eerder dat ze ons als team willen sponsoren zullen ook vast geen vlaggen zijn was meer als extratje bedoelt
elke eoro is er een zal ik maar zeggenKnipoog
Mvg Patrick
Dennis Hessels  
#88 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 12:33:40(UTC)
Dennis Hessels

15 ponder

Ron van Houtum schreef:
Raymon Reterink schreef:

Ik stelde deze vraag met de goede bedoelingen hoor. Natuurlijk is het feit dat je iets kan winnen bijzaak in deze. Wat is mij dus afvroeg was: Stel, je wint iets, moet je dan een bijdrage leveren aan de prijs i.v.m. het goede doel? Dat maakte ik namelijk op uit je eerdere bericht, maar dat heb ik zelf verkeerd gelezen.

Raymon Reterink  
#89 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 13:56:58(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Maar om het even te verduidelijken.
De manier van sponsoren die je schreef is dus oké . Maar dit graag wel van te voren melden.

En je hoeft verder dus geen extra bijdrage te doen als je wint. Het is dus €100,- per koppel inclusief de donatie die naar cliniclowns gaat of je nou een prijs wint of niet.
timvanzanten  
#90 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 14:47:14(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Bedankt voor de opheldering Raymon! Uiteraard gaat het niet om het winnen maar we houden allemaal wel een beetje van de concurrentiedrang niet. Strijden voor de eer op een wedstrijd is altijd mooie meegenomen. zitten er nog prachtige prijzen aan verbonden, hoe beter.
Lodewijk  
#91 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 15:32:53(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
indd tim!!

zo het dreamteam heeft gesproken!! Breede lach
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Ron van Houtum  
#92 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 15:38:25(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
dream on lodewijk
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Lodewijk  
#93 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 15:43:37(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
raymon
hoeveel meter zit er ongeveer tussen mij en mijn buurman zeg maar??
hoe groot is het te bevissen water ongeveer??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Raymon Reterink  
#94 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 16:35:38(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Tussen de stekken zit 150-200 meter of meer en kanaal is ca 50 meter breed op de meeste stukken

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 februari 2011 16:37:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Raymon Reterink  
#95 Gepost : donderdag 17 februari 2011 15:00:41(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

En we zitten VOL Breede lach

Alleen de jeugd Wild Card loopt nog tot half mei Breede lach
Arnold  
#96 Gepost : donderdag 17 februari 2011 18:09:48(UTC)
Arnold

35 ponder

Oke, gaaf Raymon! Ik heb er zin an Breede lach
Patrick Wolters  
#97 Gepost : donderdag 17 februari 2011 18:37:01(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Ga vanavond even een paar uurtjes pakken op dit stuk kanaalBreede lach
Mvg Patrick
Dennis Hessels  
#98 Gepost : vrijdag 18 februari 2011 13:25:52(UTC)
Dennis Hessels

15 ponder

carppassion schreef:
Mvg Patrick

Nog wat gevangen?
Patrick Wolters  
#99 Gepost : vrijdag 18 februari 2011 16:28:15(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Dennis Hessels schreef:
carppassion schreef:
Mvg Patrick

Nog wat gevangen?

Nee vissen zijn nog erg passief op het kanaal hier.
Mischien van het weekend maar eens een nachtje pakken.
Mvg Patrick
Raymon Reterink  
#100 Gepost : vrijdag 18 februari 2011 16:55:15(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Pas je wel op met de nachten. De boa's zijn wel actief op het kanaal
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (8)
11 Pagina's«<34567>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.