50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Ziet er bling bling uit even off-topic bevalen de Solar adjustable backrest goed? Wil binnenkort setje aanschaffen wanneer mij niets wordt aangeboden hoor het wel man Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 22:08:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Erwin schreef:Ziet er erg goed uit! En... bevallen ze? Gooien ze lekker? Nog wat gevangen om ze echt flink te testen?
Gr. Erwin Ja echt ze smijten zalig , wel voorzichtig wat ze zijn wel erg broos ... Maar voor wat kleine wateren of kantvisserij zijn ze perfect . Wat is broos , als je altijd gewoon bent geweest om met 3,5 lb casting rods te vissen ??? Ja voor de eerste sessie , de eerste vis en de ruggegraat staat me fel aan. Gr @ Jowan , wat is bling bling als je Matrix uit Solar niet herkend ??? Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 22:32:15(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Darkmoon schreef:@ Jowan , wat is bling bling als je Matrix uit Solar niet herkend ??? Met bling-bling wordt bedoeld dat je setje er prima uit ziet (compliment) weet dat je buzzerbars & banksticks van Matrix zijn. Het gaat mij om de rod rest die zijn toch van Solar of heeft Matrix ook een variant hoor het wel. Gebruikerservaring is veel waard Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 23:08:16(UTC)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Jowan schreef:Darkmoon schreef:@ Jowan , wat is bling bling als je Matrix uit Solar niet herkend ??? Met bling-bling wordt bedoeld dat je setje er prima uit ziet (compliment) weet dat je buzzerbars & banksticks van Matrix zijn. Het gaat mij om de rod rest die zijn toch van Solar of heeft Matrix ook een variant hoor het wel. Gebruikerservaring is veel waard Mijn excuses makker , rod rest is inderdaad van solar , terwijl matrix ook wel rod rest heeft maar deze zijn niet zo goed . Gr
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.