35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:ben zo ziek als een hond. Heb een griepvirus en n fikse keelontsteking. Slaap met 2 fleecetruien aan onder een dik dekbed en nog lig ik te rillen van de kou. Hoop dat t snel beter gaat. Beterschap. Wij hebben hier recent met het hele gezin meer dan een week plat gelegen. Gelukkig alweer twee weken beter allemaal! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 februari 2011 00:58:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Idd net wat don zegt gelukkig maar! weer lekker op de mooie vissen jagen met de kids? (omdat je zei gezin ik nam dan aan dat je kinderen had)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn humeur opperbest! morgen eindelijk weer vissen, EIN-DE-LIJK!
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Bedankt voor jullie reacties jongens! Voel me nog steeds beroerd,gister had ik 39,6 graden koorts dus maar eens ff gebeld met de huisartsenpost wat tedoen.. De koorts moet met 4 dagen weg zijn (vandaag dus). Nu heb ik 38,6 graden dus het is wel iets minder maar nogsteeds niet weg. Hopen dat het eind van de middag nog minder is want anders mag ik weer naar de dokter.. en daar heb ik niet heel veel zin in eigelijk. Ook heb ik nog totaal geen eetlust,heb vanaf donderdag een 1/3 pizza,een klein stukje varkenshaas en een half broodje kaas op. Niks smaakt.. ben nu al meer dan 3 kilo kwijt dus dat is ook niet alles Keelontsteking gaat wel iets beter maar nog niet Je van Het. Ben afgelopen dagen maar n paar keer op internet geweest dus ook bijna niet hier geweest,hoop dat ik dat snel kan gaan veranderen! Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 14:07:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:pfff... LEVE AJAX!!! xD !!! verrader! LEVE KVM! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:pfff... LEVE AJAX!!! xD !!! verrader! LEVE KVM! Nederlandse voetbal boeit me 0% xD gewoon effe de grootste rivaal van Feyenoord opgezocht ik hoop dat je niet KV Mechelen bedoelt? :s |
|
|
|
|
jaweeeel |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:jaweeeel mhhh. ik volg nie egt 1ste klasse ma in 1ste klasse is men favoriet: RSCA!!! 2deklasse: Lommel |
|
|
|
|
RSCA => royal sporting club amateurs |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
RSCA? paars-wit, lijk die koe vanop tv? Mannen, der is maar ene ploeg en da is KAA GENT Anderlecht met al zijn geld zou pas echt zwak zijn moesten ze die eerste plaats niet kunnen houden. Pas maar op, we komen terug naar die eerste plaats en den beker is van ons ! kon het niet laten, haha :-" Grtz
|
|
|
|
|
sven vq schreef:RSCA? paars-wit, lijk die koe vanop tv? Mannen, der is maar ene ploeg en da is KAA GENT Anderlecht met al zijn geld zou pas echt zwak zijn moesten ze die eerste plaats niet kunnen houden. Pas maar op, we komen terug naar die eerste plaats en den beker is van ons ! kon het niet laten, haha :-" Grtz haha ik moet eerlijk toegeven dat Gent het de afgelopen seizoenen het niet slecht aan het doen is! ze hebben slechtere tijden gekend. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Jorden schreef:sven vq schreef:RSCA? paars-wit, lijk die koe vanop tv? Mannen, der is maar ene ploeg en da is KAA GENT Anderlecht met al zijn geld zou pas echt zwak zijn moesten ze die eerste plaats niet kunnen houden. Pas maar op, we komen terug naar die eerste plaats en den beker is van ons ! kon het niet laten, haha :-" Grtz haha ik moet eerlijk toegeven dat Gent het de afgelopen seizoenen het niet slecht aan het doen is! ze hebben slechtere tijden gekend. Ze doen het idd niet slecht maar de invloed van De Witte niet onderschatten hoor , gent heeft echtwel een enorm budget.. als je ziet wat daar nog allemaal op de bank zit en zelfs in tribune.. Als je dan kijkt naar KV Mechelen, wij hebben slechts een 4de van het budget van Gent als het zelfs zoveel is.. uiteindelijk is het maar 6 punten in het klassement verschil en niet vergeten dat KV nog 3 matche meeer heeft te spelen as Gent.. Nuja ik zou liever Gent zien kampioen spele als RSCA hoor maar toch even zegge dat wij (KV Mechelen dus) het zeker niet slecht doen als je beide budgetten vergelijkt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zit verschrikkelijk diep in de voorbereidingen voor het weddermeer. Het regelen van het materiaal, voer, techniek, filmpjes, sponsors en het aanpassen van de CarpCam. Je bent er maar druk mee, maar het is allemaal erg leuk om te doen!
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
als je hulp nodig hebt erwin... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Veel succes zal wel een hoop bij komen kijken..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.