20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
hallo ik vind het nog al leuk om te experimenteren met verschillende flavour combi's in mijn mix. nou zou ik graag willen weten welke flavour combi's gebruiken jullie. dit zijn mijn combi's waar ik wel leuke resultatan mee gehaald heb.
honing-caramel scopex-fish chocolat malt-aardbei |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mijn oude combinaties waren banaan-chocolade sinasappel-perzik of abrikoos maple-cream chocolade-cream tutti frutti-fish |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
probeer eens de Peach van Rod hutchinson (of de blended Tangerine is een eventuele vervanger, maar dit geeft een minder resultaat dan de peach) te combineren met de koi rearers squid an octopus van solar. laat wel de Peach overheersen. Dit heeft me dit jaar al een pak vis opgeleverd. Ofwel een maple cream flavour met diezelfde squid and octopus en een klein beetje Solar sweet candy liquid enhancer. Zorgt voor een milde smaak (blijft wel hangen in de mond, dus beter daarna de vriendin/vrouw geen kus geven ) Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
probeer ook es de squid and octopus van solar in combinatie met scopex van nash een oude combi die et nog altijd goed doet , en voor wie graag pop-ups draait probeer es peach melba in combi met sour cream en extra sweetner grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Gewoon een kwestie van wagen , durven , en uitproberen! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.