35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Gefeliciteerd Lodewijk!!! |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
gefeliciteerd Lodewijk Wilde hier vandaag even een paar uurtjes gaan vissen, maar daar gaat het helaas niet van komen door drukte met opruimen, boodschappen etc. Pfffff
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gefeliciteerd alleen jammer dat het net na carp is had je wat kunnen kopen daar maar nogmaals gefeliciteerd |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
nog 4 nachtjes werken en dan is het weer weekend! Zaterdagavond laat mn nieuwe Proline compact rodpod in elkaar gezet en piepers erop gezet,pfff wat een vette pod is dit zeg!! Alleen een beetje jammer dat de 3 punten waar je je piepers en steunen op draait los zitten en dus mn piepers wiebelen op de buzzerbar.. Deze punten zijn niet vast te draaien omdat dit met n vast pennetje in de buzzerbar zelf zit. Gelijk ff n mailtje eruit gedaan naar Proline en het probleem uitgelegd en kreeg vanochtend gelijk een mail terug dat ik nieuwe buzzerbars toegestuurd krijg!! Dat noem ik nou goede service! Wat heb ik zin om te vissen zeg! ff kijken of ik vrijdag ff tijd heb.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Gefeliciteerd Lodewijk!!!
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Pff nu nog trainen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Tim_Ellerman schreef:nog 4 nachtjes werken en dan is het weer weekend! Zaterdagavond laat mn nieuwe Proline compact rodpod in elkaar gezet en piepers erop gezet,pfff wat een vette pod is dit zeg!! Alleen een beetje jammer dat de 3 punten waar je je piepers en steunen op draait los zitten en dus mn piepers wiebelen op de buzzerbar.. Deze punten zijn niet vast te draaien omdat dit met n vast pennetje in de buzzerbar zelf zit. Gelijk ff n mailtje eruit gedaan naar Proline en het probleem uitgelegd en kreeg vanochtend gelijk een mail terug dat ik nieuwe buzzerbars toegestuurd krijg!! Dat noem ik nou goede service! Wat heb ik zin om te vissen zeg! ff kijken of ik vrijdag ff tijd heb.. Dat zou nie mogen met een pod van die prijs bij mij zaten die 3 punten niet allemaal even gelijk waardoor de piepers scheef stonden tegen ove elkaar vind het niet kunnen voor die prijs . Heb in de winkel no9g gekeken naar een andere maar was het zelfde verhaal heb geloijk maar voor een world wide gekozen heb nog geen spijt gehad.
|
|
|
|
|
ja vind t ook niet kunnen,daarom gelijk gemaild. Als ik goede buzzerbars van ze krijg is er dus niks aan de hand. Heb me adres doorgemaild dus wacht komende dagen gespannen af vind de pod zooooooo vet he ! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Lodewijk. Super kerel dat is tof voor je. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
gefeliciteerd lodewijk!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
@Lodewijk, Succes met je nieuwe baan!! Toppie!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
gefeliciteerd lodewijk!
Nou vandaag me auto gewassen en stuk rond gereden langs wat wateren ohhh twas wel lekker weer zeg!! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
@lodewijk just_cuz_1 gefeliciteerd kereljust_cuz_1 Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 februari 2011 01:51:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
ben zo ziek als een hond. Heb een griepvirus en n fikse keelontsteking. Slaap met 2 fleecetruien aan onder een dik dekbed en nog lig ik te rillen van de kou. Hoop dat t snel beter gaat. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
jah, beterschap Timmmieee!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
sterkte ermee tim!! snel beter worden dan weer de (karper) eruit slepen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.