55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de freezer van dtc misschien??? lol |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Tim_Ellerman schreef:Ervaring met de Fish en de RR Garlic.
Fish deed het op de door mij beviste wateren niet zo geweldig,de RR Garlic heeft het vanaf begin af aan goed gedaan,en nogsteeds!
Wel ben ik opzoek naar een vervanger voor de RR. De bol doet het nog wel goed maar merk wel dat hoe meer er mee gevist word hoe minder aanbeten er komen.
Heb vanaf eind deze maand een behoorlijke vrieskist waar ik een voorraad in kan opslaan. Dus dat word zoeken naar een mooie en goede freezer. Kijk eens naar fish & tutti en sweet peach 2 van mijn keuze voor 2011 zie de link http://www.bfpproducts.n...og/index.php?cPath=71_73 (fish & tutti en sweet peach) PS: Je kan ze ook in freezerbaits krijgen beter en goedkoper vind ik persoonlijk! Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 22:47:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
kennen jullie de boilies van BFP en the Baits? Lees er hier weinig over maar zijn kwalitatief goede bollen (freezers) Eigenlijk zou je in het noorden wat moeten bestellen uit het zuiden, westen en oosten. Dan vis je toch regelmatig met een andere bol en is de karper niet gauw gewend aan een bepaalde bol zodat er wat eerder geaast kan worden op iets onbekends. Natuurlijk heeft een bekende bol meer vertrouwen van de vissers maar zo denken wij wel eens als we wat aan het praten zijn waarom een bepaalde boilie niet meer zorgt voor aanbeten. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
mischien een oplossing voor die mensen die een vervangende bol zoeken is triggabaits volgens mij een aanrader , zelf nog geen ervring mee maar als je de resultaten bekijkt van anderen zegt het genoeg denk ik |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
het tim ik zag je reactie op de voriga pagina onderaan staan mischien is dit de boillie die je zoekt ! . red hot is bijna het zelfde als de garlic robin red maar dan heel pittig mischien is big activator iets heb ze nou ook zit ook garlic en al in maar dan met veel kruiden Bewerkt door de gebruiker maandag 10 januari 2011 18:50:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
die red hot is de enigste bol van die ik heb geprobeerd die ik nooit meer koop! meuk vind ik die! |
|
|
|
|
|
met red hot vang ik altijd goed |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Davey Remmig schreef:die red hot is de enigste bol van die ik heb geprobeerd die ik nooit meer koop! meuk vind ik die! Wat vond je zo slecht aan deze boilie dan Davey?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ben ik nou werkelijk waar de enige.. die totaal niks heb gevangen met proline? * GROTE SLIK IN ME KEEL * |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mij valt op dat er veel mensen proline vissen of toch petjes van hebben maar die bollen echt helemaal niet goed ruiken tegen over andere merken
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:mij valt op dat er veel mensen proline vissen of toch petjes van hebben maar die bollen echt helemaal niet goed ruiken tegen over andere merken tom, vaak is smaak belangrijker dan de geur |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
je bent niet de enigste Donnie, heb er zelf ook nog nooit wat op gevangen. zal wel aan mij liggen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hier nog 1 ook nog nooit een vis op gevangen!! Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.