50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
voor mij een rare vraag.
ik koop alles bij zunnebeld. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
stein jansen schreef:voor mij een rare vraag.
ik koop alles bij zunnebeld. me2 |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-9-2009(UTC) Berichten: 53 Locatie: Harmelen
|
Ik koop al mijn spullen bij Sanders hengelsport in Maarsen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Ik ben meer van de lokale hengelsportzaak en laat dat nou net één van mijn vismaten zijn! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Haal zogoed als alles bij Henk Koster in Delft. Mocht ik in mn vorige woonplaats gaan vissen en heb op het laatste moment wat nodig cross ik ff langs Theo Sielhorst in Culemborg. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Meestal klein materiaal bij zunnebeld,kom afentoe bij vlemmix ,koop vrij veel via marktplaats(hengels molens piepers)als je kwaliteits materiaal koopt is vaak nog perfect,stel ik heb 120 euro voor een molen koop liever 1 op marktplaats als in de winkel want dan voor die 120 meer kwaliteits spul!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed punt Roy. Veel mensen vervangen materiaal al na 1 a 2 seizoenen. Dit soort mensen zijn vaak ook erg zuinig op hun materiaal. Zo heb je voor een leuk prijs top spul!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
die was ik ook vergeten marktplaats, ik heb daar al aardig wat leuke koopjes gedaan van mensen die stopten met karpervissen na een paar jaar ivm slechte vangen of geen tijd meer en mensen die om de paar jaar hun spullen weer vervangen. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Natuurlijk! De plek om voor een leuke plek aan mooi spul te komenbliss
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Ik heb bijf 3 fox RX gekocht voor 325 per 3 plus ontvanger in koffer en nog voor de tijd dat die voor 400 aangeboden werd Drie Daiwa emblem pro met reserve spoelen voor 255 Drie shimano beastmasters vorige serie alleen weinig gebruikt voor 150 Zo koop je toch goed materiaal voor een net prijsje
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Ik heb er ook 3 Shimano Speedmasters 2.5lbs weg. Absolute nieuwstaat. Geen kras te bekennen en voor slechts 140 euro voor 3 stokken. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-1-2010(UTC) Berichten: 27
|
ik koop mijn spullen bij www.db-hengelsport.nl zit in helmond . ze hebben verschillende merken die kun je ook online bestellen. hun zijn goedkoper dan andere hier in de buurt vraag me niet hoe het kan ? ik ben zelf fan van SOUL matriaal ben er zeer goed over te spreken . ik zou zeggen kijk en vergijk met andere winkels en online gegroet wilco
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.