CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Shimano XT tribal camo foudraal!
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wie kan ik blij maken met mijn 4 maanden oude shimano xt tribal camo foudraal geschikt voor 3 opgetuigde hengels ruimte voor schepnet steel & werppijp. Opberg vakken voor je paraplu dus (brolly) banksticks buzzerbars & rodpot met 2 tension straps. Reden verkoop mijn Shimano Ultegra C14 5500 XSA passen hier niet in ok vraag prijs 60,- verzendkosten 3.75,- verstuurd in en doos. Foudraal heeft mijn hengel set goed beschermd geintreseerd laat maar een bericht achter of stuur pm goed. Voor minder gaat hij niet weg kan het geld goed gebruiken voor 1 foudraal die wel groot genoeg is. Ruilen voor deze foudralen kan is mogelijk voor jrc Cocoon 50 12ft, STARBAITS HOLDALL 12 FT hoor het wel wie hem wil Bewerkt door de gebruiker maandag 7 februari 2011 21:17:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik heb nou de JRC cocoon zwaar fijne fouderaal echt zwaar goed gevoerd met molen vak voor pig pit molens! echt een mooie en fijne fouderaal die JRC! |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
De foudraal is verkocht het topic mag van mij worden gesloten Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 februari 2011 12:27:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Shimano XT tribal camo foudraal!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.