20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ik ben de op zoek naar een slaapzak. Hiervoor ben ik al een tijdje aan het rondneuzen. Hebben jullie tips voor mij?
Niels
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
ik kan je 2 slaapzakken zeker aanbevelen.
de nieuwe fox, alleen dan wel de uitgebreidste versie. (weet effe geen type sorry) voordeel van deze is dat je lagen eruit kan ritsen. of de slaapzak van trakker de 365 dagen |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Ik slaap al jaren in een slaapzak van van de dump. (ex defensie) Deze zijn beschermd tot -60 gr. en zijn heelijk warm. Geleverd met een coretex buiten hoes (waterdicht materiaal) en een uitwasbare binnen hoes. Een grove robuuste rits zorgt er voor dat hij snel en makkelijk open kan. Echt een aanrader! Heb er toen 125 euro voor betaald. Bewerkt door de gebruiker maandag 11 januari 2010 22:33:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik een trakker big snooze. Erg warme slaapzak. Panieksluiting ben ik niet heel erg over te spreken omdat die nog wel eens wil blijven hangen aan het afdek lipje (hoe noem je zoiets ) Leuke prijs voor verder een goeie slaapzak. Volgens mij kost hij ergens rond de 80 euro. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik gebruik ook de big snooze van Trakker. Wat Erwin al zei wil de rits soms nog weleens haperen. Ander nadeel van deze slaapzak vind ik dat de binnenkant (fleece materiaal) niet vastgestikt is aan de rest van de slaapzak. Als je je dus omdraaid, draaid het fleece mee waardoor je soms "vast" zit in je eigen slaapzak :-s Voor de rest is ie wel fijn en warm.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Ik heb een slaapzak van B.richi " the snooze " 4 season + cover ... is zeer handig aan de bechair te bevestigen en is waterbestendig en natuurlijk zeer warm , heb enkele sessies openlucht gedraait zo en het heeft mij niet in de steek gelaten ... Grtz K3nny. K3nny heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit vastzetten kan ook met de snooze, en niels, dat kan ik je echt aanraden. Een slaapzak die helemaal vast te maken is aan je strecher
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Ik heb de Soul All Seasons,met extra uitritsbaar Fleece deken,een hele warme slaapzak. Zit goed vast aan je bedchair bij hoofd en voeteind en nog banden in het midden. Ook zit er een uitneenbaar kussen in.Fijne slaapzak.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb ook van die slaapzakken gezien(trakker), waar je twee slaapzakken in één hebt. Je kunt de binnenslaapzak eruit halen in de zomer. Zijn dit ook slaapzakken waar dat mee kan? Die zijn alleen wel erg duur.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Ik heb net als kenny de "4-seizoenen + cover" van b-richi. Heb hem nu ongeveer een jaar en tot nog toe geen klagen over.
mvg Sander
|
|
|
|
|
Wat mag deze ongeveer kosten Sander? Ik vind hem namelijk erg mooi
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik ga voor dit jaar de Chub X-Pedition 3 Sleeping Bag kopen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Erwin schreef:Wat mag deze ongeveer kosten Sander? Ik vind hem namelijk erg mooi Hier heb je de link waar ik hem besteld heb. Ik heb de 4 seizoen nano snooze en de snooze bedchair cover. http://www.energybaits.c...gory_id=29&Itemid=61Op de foto's staat de slaapzak wel in een meer grijs/beige kleur. Maar in het echt is die groen ! mvg Sander
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.