CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar CARP2011 en nam mee?
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
laat even weten wat voor aanbiedingen je allemaal heb meegenomen uit zwolle
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ging naar de beurs en nam mee :
Jrc Waymaster 27 kilo + tas Jrc FoodBag Jrc Beadchair defender 3 + tas solar weed effect leadcore + lood Vispas map xl
Gewonnen bij ksn :
Shimano aero GTE 6000 c dreambiats pineapple pop up fox klings on lead fox stringer needle Pb onderlijnen fox tasje (voor hoofdlampjes enzo ) X2 tas
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
wat moet je doen om iets daar te winnen?
|
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
was van plan om niets te kopen, maar toch met twee buzzerbars richting huis gegaan.
|
|
|
|
|
ik heb ook nog wat leuke dingen mee genomen zoals: Soul: multi rig bag Soul: 3 ROD CARP HOLLDAL 12ft Soul: stalkerbag Twee molens van SHIMANO een XT10000 en ST10000 ik ging eigenlijk voor twee ST10000 molens maar heb per ongeluk een XT10000 mee genomen dus heb nu een XT en EEN ST was een ongeluk want ze zaten in de zelfde doos en wij zeiden nog klopt alles en hij deed het in het tassje en ik was thuis en ging kijken en zag ineens een XT10000 dus vond ik opzich niet erg maarjah 11 Loodjes en dat was het wel zoon beetje Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 februari 2011 21:09:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik kan niet wachten ga morgen!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ga morgen pas, wordt zowieso een rf15 laten inbouwen op mijn nieuwe soul en wie weet nog wat kleine dingen.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
dat is ook zeker mooi wist niet dat je dat ook kon laten doen op de beurs steef zenden schreef:ga morgen pas, wordt zowieso een rf15 laten inbouwen op mijn nieuwe soul en wie weet nog wat kleine dingen..........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
heb me ook weer uitstekend vermaakt op de beurs!
Ik heb gekocht:
Proline compact rodpod Jrc roamer net 42'' neopreen handschoenen en sokken en nog 3 rvs heads voor mn Solar hangers
was ook nog opzoek naar een leuke oval maar vond het aanbod daarvan niet heel boeiend dus denk dat ik die maar ergens in de winkel ga halen.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Tim_Ellerman schreef:Ik heb gekocht:
Jrc roamer net 42'' laat me weten hoe die is! wil hem misschien ook kopen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
ik ga ook morgen pas ff nieuwe shimano navi 8000 xta's halen ultima lijn en waadpak! ook weer kleine 400 euro weg |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ging naar de beurs en nam mee Mijn navigator voerboot > word verkocht en morgen waarschijnlijk opgehaald Gekocht Snag ears van delkim groen blousje En een hele tas vol Korda spul (maar dat hoefde ik niet te kopen) |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:heb me ook weer uitstekend vermaakt op de beurs!
Ik heb gekocht:
Proline compact rodpod Jrc roamer net 42'' neopreen handschoenen en sokken en nog 3 rvs heads voor mn Solar hangers
was ook nog opzoek naar een leuke oval maar vond het aanbod daarvan niet heel boeiend dus denk dat ik die maar ergens in de winkel ga halen.. timmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee greets marleen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lodewijk schreef:Tim_Ellerman schreef:heb me ook weer uitstekend vermaakt op de beurs!
Ik heb gekocht:
was ook nog opzoek naar een leuke oval maar vond het aanbod daarvan niet heel boeiend dus denk dat ik die maar ergens in de winkel ga halen.. timmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee greets marleen Joehoeeeeeee haaaa lieverd!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mitchell35 je moet gewoon lootjes kopen 50cent de stuk .. en dan kijken of je prijs hebt |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
haaaaaaaaaaaaaaaaai timmie |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Carp93 schreef:mitchell35 je moet gewoon lootjes kopen 50cent de stuk .. en dan kijken of je prijs hebt hoeveel loodjes had jij dan wel niet gekocht? hoeveel procent kans op prijs? neem ik wel wat extra geld mee hahah |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
de lootjes zijn die aan de kassa tekoop? |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
Lootjes van de ksn zijn te koop bij de KSN. Dan weet je gelijk of je prijs hebt.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar CARP2011 en nam mee?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.