5 ponder Lid sinds: 27-1-2011(UTC) Berichten: 34
|
Hallo, Het leek mij wel leuk om een topic te openen waar jij je zelkfgemaakte materiaal liet zien. Dus plaats hier je materiaal. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Snag Ears; |
The Baits |
|
|
|
|
Camou Lood; |
The Baits |
|
|
|
|
|
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Leuk gedaan geven de tips van je Snag Ears licht in het donker of puur voor de bescherming? dat lood herken je echt niet meet terug onder water of wel man Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 15:06:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
ziet er allemaal goed uit jeroen! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Kunstof dopmoeren zijn tegen mogelijke beschadigingen aan je hengel. Heb ze ook met RVS dop moeren gemaakt. |
The Baits |
|
|
|
|
Ziet er zeker blits uit man scheuren je hengels niet achter de afdek koppen of hou je hier rekening mee tijdens het aan slaan. Gebruik je hier om plastic koppen is het handig om koppen van fluro materiaal te maken (glow in thhe dark) ok of pis ik hier naast de pot Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 15:16:40(UTC)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom een kop maken die licht geeft jowan? of hou jij van een discotheek aan de waterkant haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:waarom een kop maken die licht geeft jowan? of hou jij van een discotheek aan de waterkant haha Kan je rekening houden met aan slaan voor dat je hengels claustofobies worden en gaan scheuren tegen het rvs materiaal ok. Geen disco voor mij in mijn eigen wereld tijdens het vissen geen muziek of niets puur natuur. Maar goed ieder zijn ding ok is mijn gedachten Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 15:52:52(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
jeroen heel slim gemaakt ik ga ze ook maken lekker goed koop maar wel efectief
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
He Jeroen ik zag dat je de staafmakers zelfgemaakt had. Nu was mijn vraag waar heb je de verbindings stukken gekocht??
gr peter
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooi gemaakt Jeroen. Vooral die markers! Een echte doe-het-zelver!
|
|
|
|
|
Mooi gemaakt ziet er allemaal strak uit |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
knap werk jeroen, mooi gedaan en ziet er kek uit |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peter van welij schreef:He Jeroen ik zag dat je de staafmakers zelfgemaakt had. Nu was mijn vraag waar heb je de verbindings stukken gekocht??
gr peter hier ook eimand die dat wil weten, weet wel een site die ze verkoopt, maar vind ze beetje prijzig, ben nog op zoek naar een goedkopere oplossing |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
Ik heb geen verbindingstukjes gekocht ik heb alles zelf gemaakt.
Ik heb M8 moeren in de buis getrompt en bij het volgende deel een M8 boutje. Zo draai ik de delen mooi passend in elkaar. De delen schuiven over elkaar doordat deze delen zijn opgetrompt en is zo afgewerkt dat er geen lijn achter blijft haken mocht de vis om de marker zwemmen.
|
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
bliss en het werkt super.. ouwe knutselaar die jeroen..123
|
|
|
|
|
Ik snap de markers niet helemaal. Knoop je onderaan de ring van de marker een stuk lood zodat de marker op die manier op de bodem blijft staan? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
of gewoon een dikke steen..
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.