CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
1x Fox F-Box Rig Rack voor de F-Box tackle box.
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wie heeft of weet waar ik aan een Fox F-Box Rig Rack voor de F-Box tackle box kan komen of soort gelijk wat in mijn tackle box past. bekijk de foto waar het om gaat al vast bedank. Weet niet of dit de juist versie is op de foto die bij de fox tackle box kan hoor het wel ok Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 februari 2011 17:36:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
zoek je alleen een rekje, of de hele box zoals op de foto?
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:zoek je alleen een rekje, of de hele box zoals op de foto? Geen idee wat ik zoek het vakje van mijn tackle box is nu leeg waar normaal de Rig Rack in past. Gigantisch veel onderlijnen geknoopt wil z.v.m opbergen weet je of de Rig Rack op de foto in mijn Fox F-Box past dit zou echt heel fijn zijn al vast bedankt
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
in de f box, passen 2 losse rekjes. Ik heb er 1, wat heb je er voor over..:-"
|
|
|
|
|
Bedankt Frank Penning voor de super deal jou meteriaal komt z.s.m jou kant op. De foto is bij gewerkt ok. Zoek nog 1 Fox F-Box Rig Rack als op de foto graag hoor ik van jullie. Eventueel ruilen met kleinmateriaal of tegen betalen wij komen er wel uit in afwachting Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 februari 2011 17:35:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Bedankt Bertus voor de rest wij spreken elkaar snel het topic mag gesloten worden ok
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
1x Fox F-Box Rig Rack voor de F-Box tackle box.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.