20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
wie weete r iets wat je kan downloaden een spel ofzo, voor op de computer. of iets anders wat je kan gaan doen. hen vanavond nks te doen en hoef morgen pas om 10 over half 1 op school te zijn en verveel me nu al
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
vissen onderlijnen maken, karperfilmpjes kijken,... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
met uw duimen draaien grtz
|
|
|
|
|
chiele schreef:vissen onderlijnen maken, karperfilmpjes kijken,... mag maar tot 2 uur na zns ondergang, en me rigmapje zit al vol:(
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Combat Arms EU kan je gratis downloaden en is een FPS (first person shooter). gewoon een account aanmaken door middel van je mailadres en je bent vertrokken! zitten ook een heleboel nederlanders en belgen op. DE LINKhier is een link naar de site... je moet gewoon op de knop CAE downloader drukken en wijst zichzelf uit men naam is = -OneShotAway voeg me maar toe als je het spel gedownload hebt ofzo Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 februari 2011 19:32:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij 2 rig boxen vol maar ik hang ze gewoon aan kap van gordijn
|
|
|
|
|
Jorden schreef:Combat Arms EU kan je gratis downloaden en is een FPS (first person shooter). gewoon een account aanmaken door middel van je mailadres en je bent vertrokken! zitten ook een heleboel nederlanders en belgen op. DE LINKhier is een link naar de site... je moet gewoon op de knop CAE downloader drukken en wijst zichzelf uit men naam is = -OneShotAway voeg me maar toe als je het spel gedownload hebt ofzo \ dankje maar is me laptop te sloom voor
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.