55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
stefan everts schreef:komt omdat je zo'n woest aantrekkelijke kerel bent lodewijk haha verder alles goed kerel? whehe lul ja gaat top man! en daar???? zie ik je zaterdag??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:hahaha die Lodewijk is ook zo'n populaire jongen he hahahaha. Voor degene die mij hebben toegevoegd,morgenmiddag accepteer ik jullie kan het niet helpen timmieboy!!!' maar dr komt niemand tussen jou en mij hoor gigglesmil gaah |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Tim_Ellerman schreef:hahaha die Lodewijk is ook zo'n populaire jongen he hahahaha. Voor degene die mij hebben toegevoegd,morgenmiddag accepteer ik jullie haha lol, hij is ook bijna altijd op hyves, en houd je nou lettend in de gaten |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
hihi Lodewijk.. Ouwe hyver |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
haha ja gaat prima hier..normaal gesproken ben ik zaterdag gewoon maar dat ligt er een beetje aan wanneer mijn vriendin bevalt van onze 2de.....:-" Bewerkt door de gebruiker maandag 31 januari 2011 10:41:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.