55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wil dr iemand ook een tent voor me betalen dan??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
haha eentje met een x en een 2? |
|
|
|
|
|
doe maar 1 waar nash brolly dome op staat damn wat ben ik verliefd op die tent haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:doe maar 1 waar nash brolly dome op staat damn wat ben ik verliefd op die tent haha haha misschien zijn er hier op het forum andere sposoren die dat willen doen, ik trek me terug hahaha |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik ga misschien ook zondag! Als lieve moeders het toe laat . En Lodewijk ik koop wel een tent voor je haha, nadat k zelf een tent gekocht heb :-" Dan is me geld tog op , hahaha. Wie weet tot daar!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik moet ook nog het een en ander hebben. Misschien een nieuwe onthaakmat. Ik vind die van Nash wel heel gaaf (die met de weegzak erin vast). De nieuwe Whychwood pod (als hij dan al te koop is) en een nieuwe trolly.
Verder zal ik ook wel het een en ander aan klein materiaal voor een review meenemen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik ga voor een trolly en evt een rugtas.....en het nodige kleine materiaal zal ook wel weer ingeslagen worden |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
|
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ga voor de floating weeg zak van angling intelligence, setje nieuwe peddels voor de rubberboot bij Vortex. Handjevol klein materiaal van Piet vogel en voor de rest zie ik het wel. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Hier mijn verlanglijstje: Nash Titan Slaapzak Stretcher onthaakmat weegzak Hangertjes (denk die Bugs van Gardner) En last but not least een goed warmtepak voor het Weddermeer
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
ik wil gaan voor molens en mischien nog voor wat kleinere dingentjes
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Arnold schreef:En last but not least een goed warmtepak voor het Weddermeer Hmmm... goed idee Hebben we wel nodig
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik las op de site van rigsolutions dat het freefall materiaal nog niet op de beurs te koop zal zijn, dat is nou spijtig...... |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:Ik las op de site van rigsolutions dat het freefall materiaal nog niet op de beurs te koop zal zijn, dat is nou spijtig...... is dat zo, hmmmpf balen! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:doe maar 1 waar nash brolly dome op staat damn wat ben ik verliefd op die tent haha ik had je een maat van mij zijn mail gegeven verkocht hem
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
stefan everts schreef:ik ga voor een trolly en evt een rugtas.....en het nodige kleine materiaal zal ook wel weer ingeslagen worden Ik heb nog een z.g.a.n. trolley (1 seizoen mee gevist) i.v.m. aanschaf kruiwagen. Op de Trolley kan ik kwijt: Tas,rugzak,stoel,rod-pod,buzzerbarbag met beetverklikkers,kleine koelbox,emmers en onthaakmat. Alleen mijn Hengelfoudraal hoef ik dan nog apart te dragen. Als je intresse hebt laat het maar ff weten. Ga ook naar Carp,maar woon niet ver van Dalfsen.
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:Lodewijk schreef:doe maar 1 waar nash brolly dome op staat damn wat ben ik verliefd op die tent haha ik had je een maat van mij zijn mail gegeven verkocht hem ohw chit man das waar ook!! heeft ie hem nog? en wat is zijn mail???? greets |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Erwin schreef:En ik moet ook nog het een en ander hebben. Misschien een nieuwe onthaakmat. Ik vind die van Nash wel heel gaaf (die met de weegzak erin vast). De nieuwe Whychwood pod (als hij dan al te koop is) en een nieuwe trolly.
Verder zal ik ook wel het een en ander aan klein materiaal voor een review meenemen.
Gr. Erwin De monster carp cradle bedoel je? Zit er ook aan te denken die te kopen...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Volgens mij bedoelt Erwin deze mat: Ik ben van plan om de mat + weegzak te halen. Heb nu een Trakker mat, maar mocht deze vorig jaar bijna niet gebruiken op een betaalwater omdat deze te dun is... :-s Bewerkt door de gebruiker maandag 31 januari 2011 23:01:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.