CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
meeting carp 2011 ijsselhallen zwolle
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Ron van Houtum schreef:Ja ik ga zaterdag davey niet zondag aha dan had ik het verkeerd begrepen, mja zaterdag gaat zo ie zo niet want dan moet ik werken... |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mannen is het miss een idee voor de mensen die op zaterdag niet kunen ook een meeting te houden op zondag? zelfde tijd en zelfde plaats?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik kom zondag, heb dan tevens ook een afspraak op de stand van de karperwereld... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:mannen is het miss een idee voor de mensen die op zaterdag niet kunen ook een meeting te houden op zondag? zelfde tijd en zelfde plaats?? zou wel leuk zijn, |
|
|
|
|
|
aangezien jij op zondag gaat regel jij het dan even davey |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk dat kan ik best doen maar kan geen tijden afspreken. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
het is voor 99,9% zeker dat ik zondag ook kom |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij 80% want ik voel me ziek en last van darmen maar zal er vast en zeker wel zijn
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:bij mij 80% want ik voel me ziek en last van darmen maar zal er vast en zeker wel zijn bisze aon de sjieterie:-" |
|
|
|
|
Julien schreef:het is voor 99,9% zeker dat ik zondag ook kom dat is best zeker dan. hoop dat er meer van het forum gaan. |
|
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:Lodewijk dat kan ik best doen maar kan geen tijden afspreken. dan speel je toch op save en doe je het wat latrer. bijv een uur of half 3 ofzo.... is wat aan de late kant maar je weet wel zeker dat iedereen binnen is |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Ik kom waarschijnlijk helemaal niet Mijn vader ligt sinds vorige week dinsdag in het ziekenhuis door een hersenbloeding. Vandaag heeft hij voor het eerst weer wat gezegd na een stilte van 5 dagen. Aangezien ik de hele week inclusief zaterdag moet werken ben ik waarschijnlijk de hele zondag bij mijn vader. Misschien dat ik zondag s'morgens ff kom kijken maar zo niet, veel plezier allemaal Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 februari 2011 19:26:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Veel sterkte Anne je vader heeft prioriteit de beurs is er volgend jaar weer. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
dat is minder nieuws Anne! Hoop dat t snel wat beter gaat met je pa! Sterkte!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Inderdaad, veel sterkte ermee Anne!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Anne, sterkte met je vader, ik hoop dat er herstel volgt. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
sterkte met je vader, wij zijn er rond 10:00uur |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Bijna
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Zo anne das geen klein bericht volgend jaar is er weer carp...
Succes in ieder geval |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
meeting carp 2011 ijsselhallen zwolle
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.