20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ok, niet te serieus jongens. Einde geintje, zulke grote handen heb ik niet en deze vis weegt volgens mijn benadering bijna een pond. Jowan zit daar het dichtst bij, dus aan jou de beurt! |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
coatednuts schreef:Ok, niet te serieus jongens. Einde geintje, zulke grote handen heb ik niet en deze vis weegt volgens mijn benadering bijna een pond. Jowan zit daar het dichtst bij, dus aan jou de beurt! Heel erg fijn dat ik de beurt krijg helaas nog geen mooie fotos. Zwarte piet is vroeg dit jaar stefan everts jij krijgt van mij de boilies vang een goed foto zou ik zeggen Bewerkt door de gebruiker zondag 30 januari 2011 23:11:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
bij benadering bijna een pond? er zaten een stuk of 10mensen rond een pond |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
wat bedoel je Jowan??sorry hoor misschien heb ik iets teveel pils op |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Denk dat die bedoeld dat je aan de beurt bent snap er ook niet heel veel van hahaha en ik ben wel nuchter! haha
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
coatednuts schreef:Ok, niet te serieus jongens. Einde geintje, zulke grote handen heb ik niet en deze vis weegt volgens mijn benadering bijna een pond. Jowan zit daar het dichtst bij, dus aan jou de beurt! volgens mij zat ik er dichterbij! |
|
|
|
|
|
Mijn excuses, Jowan zegt 0,5 pond. Dat is 250 gram en te licht. Mene mene, tekel ufarsim. Chiele zit er dichterbij, aan hem de beurt dan. |
|
|
|
|
coatednuts schreef:Mijn excuses, Jowan zegt 0,5 pond. Dat is 250 gram en te licht. Mene mene, tekel ufarsim. Chiele zit er dichterbij, aan hem de beurt dan. ja maar het klopt niet want je hebt hem niet gewogen en dat antwoord gaf ik! mja chiele zet er een mooie plaat op! |
|
|
|
|
|
Niet zo piepen joh, bij benadering heb ik gezegd. |
|
|
|
|
coatednuts schreef:Niet zo piepen joh, bij benadering heb ik gezegd. haha is al goed joh |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mja laat maar stefan everts heeft zijn foto al gepost, dus zou stom zijn moest ik er nu ook nog tussenkomen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.