20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
jullie hebben gelijk en ben ook blij dat het goed afgelopen is
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
Vanochtend ff op ING gekeken en YES weer geld gestort! Visspullen just_cuz_1 Bewerkt door de gebruiker zondag 30 januari 2011 16:37:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Hulde Snowmen je hebt het begrepen!!! |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mitchell35 schreef:Vanochtend ff op ING gekeken en YES weer geld gestort! Visspullen just_cuz_1 haha komt bekend voor |
|
|
|
|
|
Ben blij dat ik op de beurs moet werken!!! Heb ik iig geen tijd om geld uit te geven hahaha |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou hier weer een domper........ kreeg vandaag te horen dat we allemaal per eind feb op straat staan.......
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:nou hier weer een domper........ kreeg vandaag te horen dat we allemaal per eind feb op straat staan.......
he, verdorie zeg,mja had je wel kunnen verwachten toch. Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 februari 2011 23:54:13(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
monkey Student OV chipkaart kapot.... nu kan ik 2 weken reizen naar school zelf betalen. Waardeloos systeem! Bel je ze op, zeggen ze "nee, we kunnen onkosten niet declareren" Als ze dat zouden doen moest dat bedrijf allang failliet zijn volgens mij. Hopen dat ik zo snel mogelijk weer een nieuwe kaart krijg. |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
koop je toch even een nieuwe en kraak je hem even |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Lodewijk schreef:koop je toch even een nieuwe en kraak je hem even Kraken is niet nodig voor mij (mag gratis reizen met zon kaart ) Maar als ik geen kaart heb valt er weinig te kraken en aangezien die lui minimaal 2 weken nodig hebben om er éém te maken.... |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
pfff, beging me vandaag al ziek te voelen :s net de dag voor Jagd Und Hund (een beurs waar ik elk jaar naar toe ga). hopelijk kan ik het nog een dagje uithouden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:waar werk je Jorgen?
Ik sta bij de stand van AasvoorKarpers.nl Sorry voor de late reactie Ron ik had het niet gezien |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mijn dag kan niet meer stuk, kreeg te horen dat , mijn vrouwtje en mijn zoontje Aiden morgenvroeg naar huis mogen...................... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
goed nieuws steef! ben 3 weken gelden oom geworden ook leuk Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 februari 2011 21:23:37(UTC)
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
Super Steef!!! Geniet er van kerel... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Das mooi nieuws Steef! Ben ook in een goede stemming, bijna weekend en morgen naar Zwolle! Heb er zin in
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hier nog 1 Arnold Morgenochtend rond 8 uur word ik opgepikt door Jerry en karren we richting Zwolle!!! WHOEHOEEEEEEEEHH |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
en hier ook 1 morgen weer is lekker dicht bij is wat te doen whoeiiiiiii vrouwtje en ron komen rond half 10 dus daarna lekker lopend die kant op |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Dat zou mijn vriendin nooit doen! Maar beter ook zeg ze dat ik teveel uitgeef :-" |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.