CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
vraag over vevoer carpzwolle..
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus dan maar hier! Donnetje en ik willen graag naar carpzwolle, willen dit niet missen! We wonen zelf in Houten bij Utrecht , maar tot onze grote spijt hebben we geen vervoer... En je voelt het mischien al aankomen , kan iemand ons eventueel komen ophalen en thuisbrengen? Dit zouden we zeker op prijs stellen!! Ik hoop dat iemand zich beschikbaar steld!! Mvg Corné.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
in Houten heb je een heel mooi station wat ze aan het verbouwen zijn op t rond toch? Van Houten naar Utrecht en van Utrecht naar Zwolle. Prima verbinding toch? Als k vanuit Culemborg was gekomen hadden jullie best mee mogen rijden maar kom nu helaas vanuit 's-Gravenzande. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Klopt Tim , trein is vrij duur geloof ik . Mischien heeel lief moeders aan kijke of ze tog mee wil,met de auto Hoop dan ook mensen te ontmoeten van CF natuurlijk!! Mvg Corné en hoop jullie daar te zien!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja ik ook wie gaat erallemaal zondag?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Helaas heren ik ga vrijdag al richting Nunspeet een kleine 20 min van Zwolle alwaar ik de nacht bij vrienden door zal brengen. Vervolgens zal ik zaterdag ochtend al om 8.30 uur in Zwolle zijn en mij de rest van het weekend op de stand van Aas Voor Karpers nestelen. En ik kom als ik zou willen langs Houten op weg daarheen(woon zelf in Maarssen) |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
vraag over vevoer carpzwolle..
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.