45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Vroeg me eens af of je naar muziek luistert als je aan het vissen bent ... zoja, schrijf er maar bij waar je naar luistert. ik luister altijd naar muziek dus vandaar deze vraag hier is mijn bescheiden lijstje van men favoriete artiesten al: Iron maiden Guns 'n Roses Parkway Drive Black Sabbath Scropions Dio Rise Against Green Day Air Traffic Flux Pavilion Blink 182 Papa Roach Daft Punk Funeral For A Friend Metallica Motorhead My Chemical Romance Oasis The Offspring Red Hot Chili Peppers Reel Big Fish (wel heel toepasselijk als je aan het vissen bent ) A Skylit Drive Linkin Park Lizzy Borden Sum 41 System Of A Down Thin Lizzy Three Days Grace Led Zeppeling Van Morrison Clutch Acid Bath Poison the Well Deftones Soulfly Slipknot Son of Slam Donnybrook Judas Priest MegaDeth en nog een hele boel andere metal/rock/dubstep artiesten/bands |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
pfff ik luister gwn vanalles klassiek, dubstep, rock, pop, techno, electro, hardstyle, soms zelfs new age... gewoon vanalles dus |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik luister nooit muziek tijdens het vissen thuis staat altijd aan dus aan het water eindelijk eens rust:-"
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
pff, luister zelf ook nooit muziek aan de waterkant. thuis het volgende:
- electro - house - Fidged house - House - Minimal/electro
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ben zelf van de rockmuziek. Deze draai ik echter niet aan de waterkant. Ik heb wel altijd een kleine wereldontvanger aan met de radio op.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Voor mij ook geen muziek aan de waterkant. Thuis en in de auto mag ik graag naar rock luisteren. Meestal is dat punk zoals de Ramones, Green Day (de oudere nummers) en The Offspring. Af en toe een beetje Metal vind ik ook niet vervelend.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
volgens mij hebben we al zo'n topic maar no music for me when i'm fishing |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
soms heb ik muziek aan maar de laatste keer was dat met karper ik had me hengels in de auto en reed langs een water waar ik wel is vaker viste en toen dacht ik van ik kan thuis slapen en ik kan hier in me auto slapen dan vang ik meer dan thuis dus zo gezegd zo gedaan en toen heb ik wel even muziek geluisterd maar ik zal niet gauw muziek aan hebben aan de waterkant
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Losing my relegion van r.e.m. zetten we wel eens op. Al wel een keer of tien gehad dat we een run kregen terwijl dit nummer aanstond. Best wel een (bijgelovig) geluksnummer |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
greenday!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
|
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
robbin schreef:Losing my relegion van r.e.m. zetten we wel eens op. Al wel een keer of tien gehad dat we een run kregen terwijl dit nummer aanstond. Best wel een (bijgelovig) geluksnummer als je dat nummer de hele dag draait is het wel iets logischer he haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Aan de waterkant een radio. Thuis : Rock , Soul , Pop & Snow patrol. |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
aan het water een radiootje. thuis en in de auto steeds metal. Er is 1 band welke voor mij een zeer aparte betekenis heeft, laat ik voorzichtig zelfs een levensovertuiging zeggen, en dat is Disturbed. top 5 van mijn favoriete bands: 1. Disturbed (ze komen naar GMM 2011, jaja ) 2. In Flames 3. Children of Bodom 4. Atreyu 5. Hatebreed En voor de rustige avondjes durf ik wel eens terug te vallen naar Coheed and Cambria. En ook wel de zachtere metal zoals Hammerfall. Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik luister gewoon naar de radio aan de waterkant en Dan zeker naar de beukplaat op vrijdagavond |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Heb ook een klein radiotje meestal mee, staat dan op 538 of radio1. Als ik al m'n mp3 meeneem staat daar stee vast greenday, metallica, pearl jam, snowpatrol, armin van buren (dj sets), arnej en markus schulz op. de rest van de space word gevuld door wat me dan op dat moment trekt.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mitchell35 schreef:Hardstyle! toch niet aan de waterkant?? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Davey Remmig schreef:mitchell35 schreef:Hardstyle! toch niet aan de waterkant?? waarom niet? als het niet te luid is |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik luister meestal tot 10 uur 3 fm giel beelen,en dan gaan er cd's hardcore/oldskool |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Luister geen muziek aan de water kant geniet altijd van de natuur voor mij is vissen passie & goed therapie. Klinkt misschien achterlijk zit altijd in mijn stoel in een trance mijn verstand slaat blank 1 met de natuur. Muziek werkt bij mij alleen maar storend geen bier en of drugs nodig puur natuur. Maar goed dat is mijn kijk op de zaak voor mensen die graag radio of muziek luister doe lekker je ding blijf genieten succes Bewerkt door de gebruiker zondag 30 januari 2011 13:22:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.