35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ben vandaag even naar Quartel gereden(in de regen ) om me schroeven te kopen ik heb er nu 2 van 45 mm, m4 en 4 bladen met deze sterke werk schroeven komt me boot echt wel vooruit team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
nou tim ik ik zou echt niet weten hoe zwaar hij aan het einde zal zijn ik denk alleen de romp een kilo of 4/5 |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
Maar is het misschien toch niet beter om de romp van glasvezel te maken. Ten eerste wordt die lichter en ten tweede heb je beter bereik.
Maar het ziet er echt professioneel uit wat je gedaan hebt echt grote klasse!!! |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
|
ik heb het al wel eens met glasvezel beprobeerd ik vind het ten eerste moeilijk om aan te komen en best duur en ten tweede kut om mee te werken het jeukt en plakt overal aan en heel veel boten zijn al van glasvezel en geen een van aluminium dus dat wou ik ook wel een proberen Bewerkt door de gebruiker maandag 17 januari 2011 20:01:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Van polyester word de boot wel een heel stuk lichter. En bij die 4 a 5 kilo,daar komt het gewicht van je accu nog bij? Als je met polyester gaat werken moet je gewoon rubberen handschoenen aan doen,en ouwe kleren Maaaar vind het wel knap van je hoor om het allemaal zelf tedoen! Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 16:15:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
veel respect man hoe je dat allemaal heb gemaakt hoop voor je dat hij het goed gaat doen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik zou er ook wel 1 willen maken. maarja ik snap de elektrische gedoe niet. de boot zel maken wel. haha
|
|
|
|
|
ja je moet er wel een beetje technisch voor zijn om zulk soort dingen te maken ik heb gister even me schroeven getest in het bad en ik zal je vertellen ze zijn echt super sterk iets te sterk zelfs maar beter te veel dan te weinig niets zo vervelend als dat je boot heel langzaam naar je stek tuft en je er een uur over doet |
|
|
|
|
|
ik was afgelopen zaterdag nog bezig geweest en heb foto's maar had nog geen zin om ze er op te zetten ik zal deze zaterdag weer alles er op zetten met ook de foto's van die dag |
|
|
|
|
|
ik heb ook op conrad een nieuwe zender besteld een 6 kanaals hij is over een paar dagen binnen als het goed is |
|
|
|
|
|
ik ga vandaag weer verder aan me boot ik zal vanavond alles er op zetten128fs31818 |
|
|
|
|
|
ik ben vandaag weer lekker bezig geweest ik heb de drijvers dicht gemaakt er zitten nu alleen nog 2 kleine lekjes in de rechter drijver voor en ik heb een opstaande rand van 20 mm op de boot gelast om de kap op vast te zetten team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
hier wat foto's van de rand team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
hier heb ik een foto van de boot met 13 kilo gewicht er op team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
goh, ik wou dat ik ook zon technische veerdigheden had |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ben benieuwd naar het resultaar :$ Als het een goede voerboot is , betaal ik er 600 euro voor |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Knap hoor wat je doet. "petje af".=d> |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
het lassen van dat hele lange stuk was echt kut bij het lassen van aluminium komt veel warmte vrij en als je zo'n lang stuk last gaat al die warmte in het materiaal zitten en dan moet je steeds stoppen om je hand verder weg neer te zetten omdat je het heet krijgt en je las draad moet je steeds langer maken omdat hij op raakt na het lassen keek ik eens naar me las handschoenen en die waren aan de bovenkant helemaal verschoeit |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ziet er heel goed uit..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
heel erg knap werk vooral dat je zo mooi kan lassen ik doe het je niet na met aluminium staal en zo gaat best en dikwandiggen pijp maar aluminium niet maar ziet er erg mooi uit
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.