CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb het al eerder gezegd Edwin, maar mooie dat je zo de hobby kan delen met je zoon!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
foei foei wat een nacht weer jongens ik leef op een roze wolk geloof ik |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
vandaag gelukk gehad ik kwam een flitsertje tegen en de politie man stond leterlijk teklappen voor me waarom heb ik hem ook gevraagd zijn antw hierop was waarom rijd je 60km op een weg waar je 80km mag pffffffffffffffffffffffffffff en dan net teweten dat ik vol op me remmen moest want ik ging dus vanaf de terug naar de 60 in denk ik 700 meter dat vond ik wel heel erg mooi dat ik geen boette had en dat het zo goed afgelopen was het laatste wat meneer agent tegen me zij is dat ik me auto niet meer op het fiets pad mocht zetten grrrrrrrrrrrrrrrr maar ja netjes blijven geen boeten voor het geld van de bekeuring heb ik maar (karper) spullen gekocht op de terug weg hahhahaha Bewerkt door de gebruiker zondag 30 januari 2011 17:46:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hehe, als ik een auto heb ga ik dat ook doen: telkens ik niet geflitst ben of niet positief test bij een alcoholcontrole vragen hoeveel de boete zou zijn geweest en dan naar de viswinkel :-" |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chielle ik was zo blij ik kon even me geluk niet op en ik moest een paar dingen hebben voor karper denk nou dan ga ik gelijk wel even langs hahahahahah
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier moe maar voldaan. Deze ochtend vroeg op pad om hout te gaan halen. dit ging allemaal zeer goed tot wanner de temperatuur boven de 0 graden ging en het weiland plots heel drassig werd. ik wou de slimmerik uithangen en ik had besloten de aanhangwagen ferm te overladen. Resultaat: aanhangwagen tot over de assen in de modder en niet veel later volgde de Dodge zijn voorbeeld. 2 uur moeten ploeteren en met sneeuwkettingen er uiteindelijk uitgeraakt. Daarna met een vriendin beginnen verhuizen, ik was wat gehaast dus het gaspedaal maar iets dieper ingedrukt dan toegelaten. Ik wou mijn cd verwisselen en besloot dus de toegelaten snelheid te rijden en kort daarna zag ik ze langs de zijkant staan flitsen. Veel geluk gehad en enorm veel plezier gehad Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Timmetje is superblij Gister al onze nieuwe meubels opgehaald en gelijk in elkaar gezet. Vandaag afgemaakt en nog wat dingen aan de muur gehangen en nu is ons nieuwe huis helemaal klaar Nu moe maar voldaan genieten van een biertje.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Timmetje is superblij Gister al onze nieuwe meubels opgehaald en gelijk in elkaar gezet. Vandaag afgemaakt en nog wat dingen aan de muur gehangen en nu is ons nieuwe huis helemaal klaar Nu moe maar voldaan genieten van een biertje.. en dat zonder schroefjes over te houden!!! wave12 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
dat kan een goed gevoel geven als alle meubels in elkaar zitten hé Tim ? Ik had alleen nog een gans pak vijzen over, ze zaten nochtans allemaal in de kasten toen ik ze uitbrak. ben eens beniuwd of er binnenkort iets in elkaar zakt Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
snowmen schreef:vandaag gelukk gehad ik kwam een flitsertje tegen en de politie man stond leterlijk teklappen voor me waarom heb ik hem ook gevraagd zijn antw hierop was waarom rijd je 60km op een weg waar je 80km mag pffffffffffffffffffffffffffff en dan net teweten dat ik vol op me remmen moest want ik ging dus vanaf de 140km terug naar de 60 in denk ik 700 meter dat vond ik wel heel erg mooi het laatste wat meneer agent tegen me zij is dat ik me auto niet meer op het fiets pad mocht zetten grrrrrrrrrrrrrrrr maar ja netjes blijven geen boeten voor het geld van de bekeuring heb ik maar (karper) spullen gekocht op de terug weg hahhahaha Is een geluk bij een ongeluk Maar dus effe in het bosch gezegd BEN JIJ WEL LEKKER BIJ JE HOOFD? Jij rijd dus 140 op een stuk waar je 80 mag lekker gozer ben jij kijk 10 of 20 km te hard kan ik nog begrijpen maar 60 nee dat kan ik niet begrijpen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik denk dat je deze post niet heel serieus moet nemen Ron! Althans, daar mag ik vanuit gaan toch???
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
bedoel je die van mij of die van snowmen?
Excuses voor mijn uitlating
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
och, ik begrijp je reactie wel Ron maar ik neem aan dat het berichtje van Snowmen niet al te serieus was.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Lijkt me meer groot praat dan waarheid. Welke normaal denkende persoon zou zoiets op een forum neer kalken en dan vervolgens niet meer reageren????? |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Met welk nut schrijf je zoiets wel dan? Zal toch in ieder geval de denkwijze zijn die op waarheid berust. Kijk uit Snowmen, een ongeluk zit in een klein hoekje... |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Je remweg is langer dan je denkt! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
snel rijden kan iedereen, op tijd remmen zijn er al velen die falen dan Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ghe ghe, ja dat komt veel voor |
|
|
|
|
|
beste tim ik denk niet dat ik hier over ga liegen en voor mijn was het een de humor van de dag dat ik hie voor geen boete had en dit was op een weg waar niemand reedt en alles veillig was en heb me hierna ook wel eens flink achter me oren gekrabt of ik idd slim bezig was dus is zeker wel een leer weg voor me geweest en bay de way heb al menig slip cursusen achter de rug Bewerkt door de gebruiker zondag 30 januari 2011 16:13:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Zelfs met een slipcursus en een lege weg is dit zeer onverantwoord gedrag en zelfs ernstig puberaal te noemen. Zeker niet iets op trots op te zijn. Ik hoop dat je oren pijn doen van het krabben dan heb je begrepen dat dit niet slim is(zacht uit gedrukt). |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.