55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
damn zeg het begint weer te jeuken grrrrr |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
respect hoor mooie vissen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat nou nog een en wederom een mooie vis Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:damn zeg het begint weer te jeuken grrrrr dan moet je even krabben hahaha. ook eerder beginnen? |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Morgen beginnen met een voerstekje opbouwe! Volgende week nieuwe spulle ophalen omdat me andere gestolen zijn! :@ grr.. Hoop snel dan te kunnen vissen . Groeten Corné
|
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:Lodewijk schreef:damn zeg het begint weer te jeuken grrrrr dan moet je even krabben hahaha. ook eerder beginnen? denk dat ik maar wel eerder ga beginnen ja.. planning was eind maart maar denk nu dat ik na carp wel weer rustig ga beginnen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Mijn planning is ook na carp |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
terug van 3 nachtjes, resultaat 9 dikke brasems en 1 vis los deze ochtend (waarschijnlijk ook wel een brasem). De glühwein smaakte wel goed aan het water Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zondag nog maar us proberen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
goed gedaan man vandaag even bij mijn pen watertje wezen kijken maar ziet er best uit
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ga het zondag ook weer proberen met de pen, zaterdag ff beetje voeren en de volgende dag vissen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb wat nieuwe dingen op me site gezet zoals een filmpje bij de karper foto's en natuurlijk de laatste twee vangsten met de verslagen er bij www.carpfishingnootdorp.weebly.com 128fs31818 |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Volgende week woensdag maar proberen 1 dag na me vejaardag! vangst zal leuk zijn als cado (vissen) Gr Corné.
|
|
|
|
|
sven vq schreef:terug van 3 nachtjes, resultaat 9 dikke brasems en 1 vis los deze ochtend (waarschijnlijk ook wel een brasem). De glühwein smaakte wel goed aan het water Grtz zuiplap haha ge hebt in iedergeval iets gevangen volgende keer beter en met thuis zitten vang je ook niks! |
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:Davey Remmig schreef:Lodewijk schreef:damn zeg het begint weer te jeuken grrrrr dan moet je even krabben hahaha. ook eerder beginnen? denk dat ik maar wel eerder ga beginnen ja.. planning was eind maart maar denk nu dat ik na carp wel weer rustig ga beginnen haha verslaafd wel nee , tja ik ga donderdag eens kijken of ik nog wat kan vangen, |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heb hier nog niks kunnen vangen, ben twee keer met de pen op pad geweest maar geen vangst, alleen twee aanbeten maar heb ze gemist door naar mijn mening te harde mais van euroshopper, waar je de haak niet lekker doorheen tikt volgens mij.. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben nog niet wezen vissen, maar wel al wezen kijken naar stekken en wateren waar ik dit jaar wil gaan vissen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
1e blank te pakken :-s het was !@#!&$%!@^KOUD !!! we werden wakker lag alles dicht Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
whehe waar heb je gezeten carpie? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Levert toch een mooi plaatje op Ik denk dat ik maandag of dinsdag even een paar uurtjes ga proberen. Maar weet het nog niet helemaal zeker.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.